Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010

Όνειρα ...

Τα όνειρα είναι για να γίνονται, για να τα ακολουθείς και να παλεύεις για αυτά. Κάποια τα πραγματοποιούμε ... κάποια πάλι είναι ακόμη στο σύννεφο των ονείρων.

Θα κάνω μία λίστα με τα δικά μου απραγματοποίητα όνειρα με μία ευχή κάποια στιγμή να πραγματοποιηθούν ... μήπως τελικά τα όνειρα είναι και ευχές;;

  • να είμαι ιδιοκτήτρια βιβλιοπωλείου, λατρεύω τα βιβλία, κάποιοι με λένε 'βιβλιοφάγο' (!!!), το φαντάζομαι μεγάλο, φωτεινό, με μεγάάάάάάάάλες βιβλιοθήκες γεμάτες βιβλία, τραπεζάκια στο κέντρο και δυνατότητα για καφεδάκι και κουλουράκι, εκδηλώσεις και πολύ διάβασμα! ααααχχχ καμοιά πρόταση;;
  • να κάνω πολλά ταξίδια, γύρω γύρω στον κόσμο, είμαι της φιλοσοφίας ότι όσα περισσότερα μαθαίνουμε για τον κόσμο και τους ανθρώπους τόσα περισσότερα μαθαίνουμε για την φύση, για εμάς τους ίδιους και ίσως να ανακαλύψουμε και κάνα μυστικό του σύμπαντος
  • να ζω σε μονοκατοικία, με τζάκι, κήπο με δικά μου λαχανικά, εκτός πόλης, αααχχχ αυτό κι αν είναι όνειρο!!
  • να έχουν μία επιτυχημένη ζωή σε όλους τους τομείς τα παιδάκια μου, αν κι αυτό δεν εξαρτάται εντελώς από εμένα ... 
  • να ζουν όλοι οι άνθρωποι ευπρεπώς, έστω με τα στοιχειώδη που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να ζήσει, με τα απαραίτητα, λίγο ουτοπικό ίσως αλλά εάν ζούσαμε σε έναν καλύτερο κόσμο να μην υπήρχαν πόλεμοι, καταστροφές, εγκληματικότητα, έτσι και τα παιδάκια μας θα είχαν ένα καλύτερο μέλλον πιό αισιόδοξο
 Έγραψα 5. Όχι ότι δεν θα ήθελα να γράψω κι άλλα, αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες ...Θα θέλατε να το κάνουμε παιχνίδι; Για να προσκαλέσω τις φιλενάδες μου να παίξουν κι εκείνες και να μοιραστούν μαζί μας τα όνειρά τους ...
  1. Aspa Online
  2. Crafts and me 
  3. Keep Thinking 
  4. Mamma El 
  5. Marilise 
  6. misirloumisirlou 
  7. Mary's Blog 
  8. My sweet Marilia !! 
  9. scrapbooking days 
  10. Ανεράιδα 
Για να κρατήσω του τύπους, διάλεξα 10 bloggers... καλή συνέχειααααα

5 σχόλια:

Mamma el είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Ωραίο παιχνίδι.

ΓΩΓΩ είπε...

Α τελεια μου αρεσουν πολυ τα παιχνιδακια ...Σε ευχαριστω πολυ για την προσκληση...Ετοιμασα και εγω ενα περνα να δεις και απο μενα!!!Φιλακια...

Kalli είπε...

Έρχομαι!! Τρέχωωωωωω

marilise είπε...

ευχαριστώ για την πρόσκληση πως με ξετρελλαίνεις κάθε φορά !!!!!

Kalli είπε...

ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! θες κι άλλο να ξετρελλαθείς; για δες την καινούρια ανάρτηση!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India