Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

"Κατάθλιψη…. Ένα σκοτεινό τούνελ που παλεύεις να βγεις…." ανώνυμο μήνυμα

Ένα ανώνυμο μήνυμα από αναγνώστρια που μας ζήτησε να δημοσιεύσουμε μία εξομολόγησή της. 
Φίλη μου, όλα είναι μέσα στο μυαλό μας. Κι όπου μπλοκάρουμε ζητάμε βοήθεια. Έτσι αντιλαμβάνομαι την πρωτοβουλία σου να μας γράψεις αυτές τις γραμμές, ίσως σε μια δύσκολη στιγμή σου.  Να ξέρεις πως εγώ είμαι εδώ για να σε ακούσω. Και πάντα μπορείς να απευθυνθείς και στην ψυχολόγο του ιστολογίου μας. 
Εύχομαι να βγεις από τον λαβύρινθο και να ευχαριστηθείς ότι σου δίνει η ζωή. Και τα καλά και τα άσχημα.


Κατάθλιψη…. Ένα σκοτεινό τούνελ που παλεύεις να βγεις….
Νιώθεις καλά και ξαφνικά… σαν να πνίγεσαι. Θέλεις να κλειστείς στον εαυτό σου, δεν θέλεις κανέναν. Ούτε καν το φως του ήλιου. Δεν θέλεις να ακούς, δεν θέλεις να ζεις… Ακόμη και αν δίπλα σου είναι άνθρωποι που αγαπάς που θα πέθαινες για αυτούς προκειμένω να είσαι καλά… εσύ θες απλώς να μην υπάρχεις. Θες να κάνεις κάτι να σταματήσεις όλο αυτό αλλά δεν έχεις την δύναμη. Δεν έχεις την δύναμη να πατήσεις στα πόδια σου. Πηγαίνεις στο παρελθόν, αναρωτιέσαι τι έχεις δώσει.. στον εαυτό σου… νιώθεις το τίποτα. Είναι εκεί στους εφιάλτες σου, το τίποτα και το όλα.
Προσπαθούν να σε ξεκουνήσουν, προσπαθούν να επιστρέψεις αλλά εσύ τα θεωρείς όλα λάθος. Το μόνο που θέλεις είναι να σε αφήσουν στην ησυχία σου, στην μοναξιά σου, στο σκοτάδι της ψυχής σου. Πονάς… πολύ… αιμορραγείς… Κάποιες φορές σηκώνεσαι και κοιτάς τον καθρέφτη. Ποια είμαι εγώ? Δεν με αναγνωρίζω… Να κάνω μια προσπάθεια, να ανοίξω το παράθυρο να μπει πάλι ο ήλιος, να μυρίσω το έξω. Θα προσπαθήσω υπόσχεσαι στον εαυτό σου. Είμαι δυνατή, θα προσπαθήσω. Αγωγή? Φαρμακευτική? Τι είναι αυτό? Όχι.. εγώ θέλω διαύγεια να έχω.. καθαρό μυαλό, καθαρός οργανισμός για να παλέψω. Γελάς, παίζεις, τρέχεις, κάνεις ξανά όνειρα μέχρι την επόμενη κρίση, μέχρι την επόμενη κλωτσιά που θα δώσεις η ίδια στον εαυτό σου….


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India