Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

"Μαμά, το ρολόι γιατί τρέχει συνέχεια;"...


...αυτό με ρώτησε η κόρη μου, όταν κάθε 1 ώρα με ρωτούσε τί ώρα είναι, και τί κάνουμε εκείνη την ώρα.

Άραγε, από τώρα καταλαβαίνει ότι ο χρόνος τρέχει συνέχεια, δεν σταματάει και εμείς οφείλουμε να πηγαίνουμε σύμφωνα με τα νερά του;

Όταν ήμουν μικρή, σαν την κόρη μου, ομολογώ δεν είχα τέτοιες απορίες... με ένοιαζε να παίξω με τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Ερχόταν το βράδυ, κοιμόμουν, ξύπναγα το πρωί, ξανά πάλι τα ίδια, αλλά μου άρεσαν, δεν βαριόμουν, δεν αναρωτιόμουν τί θα κάνω αύριο, ή σε μία-δύο ώρες. Δεν αγχωνόμουν, δεν θυμάμαι να ακολουθούσα κάποιο πρόγραμμα.

Ο καιρός τρέχει. Δεν αλλάζει αυτό. Δεν μπορεί να σταματήσει. Ίσως να πήγαινε πιό αργά στις όμορφες, ευτυχισμένες στιγμές, και να πήγαινε πιό γοργά στις άσχημες.

Εάν σταματήσει, θα εμποδίσει να έρθουν τα καλύτερα στις ζωές μας.

2 σχόλια:

Mamma El είπε...

Ο χρόνος τρέχει, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Τρέχει και πολύ γρήγορα μάλιστα. Ας αξιοποιήσουμε την κάθε του στιγμή για να νιώθουμε γεμάτοι και ολοκληρωμένοι!

[handmade+art] x2 είπε...

Συμφωνω και με σενα και την μαμα ελ.......το μονο που μενει ειναι να σας ευχηθω να εχετε μια υπεροχη εβδομαδα και να εκμεταλευτειτε καθε της λεπτο...φιλια πολλαΧ2

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India