Σάββατο, 4 Ιουνίου 2011

ΣΚεφτόμαστε τα ίδια;

Αυτές τις ημέρες είμαι σε μία κατάσταση του να είμαι αισιόδοξη ή να γεμίσω με μίσος. Προσπαθώ και κάνω μεγάλη προσπάθεια ομολογώ για να κρατηθώ στο 'ύψος' μου.

Συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα, τόσα πολλά αλλάζουν, κάποια που ξέραμε σαν δεδομένα παύουν πιά να έχουν την ίδια υπόσταση. Νοιώθω ότι έρχεται μία μεγάλη αλλαγή. Το πότε δεν ξέρω. Φυσικά και μιλάω για όλα αυτά που διαδραματίζονται σε όλο τον πλανήτη, και όχι μόνο στην Ελλάδα. Είναι παγκόσμιο πρόβλημα αυτό που συμβαίνει. Όλους μας έχει επηρεάσει. Όλοι σκεφτόμαστε, προβληματιζόμαστε για το πού θα φτάσει όλο αυτό το 'παιχνίδι' στην πλάτη μας.

Έχω αρχίσει να νοιώθω ένοχη, που ενώ γίνονται τόσα πολλά, σε πάρα πολλές περιοχές στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη, περνάω μερικές στιγμές οικογενειακής ευτυχίας, ξενοιασιάς. Όσο μπορούν να είναι δηλαδή. Τις τελευταίες ημέρες δε, έχω χάσει τον ύπνο μου. Σκέφτομαι, τί άλλο θα μπορούσα να κάνω; Κάτι χειροπιαστώ. Ουσιώδες. Αποτελεσματικό. Να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι σε όλο αυτό που πάει να χτιστεί, εάν χτιστεί, εάν το αφήσουν.

Να βοηθήσω την οικογένειά μου για την επαύριο ημέρα. Να αλλάξω νοοτροπία σε πράγματα που μας είχαν διδάξει ότι ήταν σωστά. Να μάθω στα παιδιά μου, να γίνουν καλύτεροι ως άνθρωποι, ως ενεργοί πολίτες, να μην κάνουν τα ίδια λάθη του παρελθόντος. 

Άραγε, πώς θα είμαστε σε 1 χρόνο, σε 5 χρόνια, σε 10 χρόνια. Η κατηφόρα έχει ισιάδα; Πού καταλήγει;

Σίγουρα, δεν είμαι η μόνη που τα σκέφτεται αυτά. Σίγουρα, πολλοί κάνουν πολλά περισσότερα και ουσιώδη από εμένα, για την χώρα μας. Αύριο είναι η μεγάλη συνάντηση των λαών, στις πλατείες όλης της Ευρώπης. Λέτε να δούμε το επιθυμητό αποτέλεσμα;

1 σχόλια:

[handmade+art] x2 είπε...

Οι ιδιες σκεψεις μας προβληματιζουν και εμας...δεν εισαι μονη...
εγω εχω καταληξει οτι περα απο την συμμετοχη μας σε συγκεντρωσεις μη κομματικες κ.α...το μονο σιγουρο που μπορουμε ειναι να αλλαξουμε την νοοτροπια μας ...την δικη μας και των παιδιων μας.....
φιλια πολλα Χ2 και να εχεις μια υπεροχη δημιουργικη εβδομαδα!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India