Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

η παγίδα "του δεδομένου"

Πολλές φορές πέφτουμε στην παγίδα και θεωρούμε κάποια πράγματα δεδομένα. Είτε την εργασία μας, είτε τον σύντροφό μας ή ο,τιδήποτε άλλο. Θέλουμε να νοιώθουμε ασφαλής, σίγουροι για την ζωή μας, για το τώρα και για το μέλλον.

Δυστυχώς, είναι μια ''θανάσιμη" μαγίδα, γιατί εκεί που δεν το περιμένεις, "ο ουρανός πέφτει". Πόσο μάλλον στους καιρούς που ζούμε! Τίποτα δεν είναι σίγουρο, ειδικά στο θέμα "εργασία". Όλο και περισσότεροι αναζητούν εργασία, το ο,τιδήποτε!

Ομολογώ, ότι κι εγώ 'πέφτω' σε αυτήν την παγίδα. Μετά όμως κάνω ένα 'κλικ' και 'ξυπνάω'! Προσγειώνομαι και ξεφεύγω από την 'ονειροπόλυση'. Δραστηριοποιούμαι! Τουλάχιστον προσπαθώ να είμαι ρεαλίστρια, να μην περιμένω πολλά, μιας και δεν εξαρτάται εξ' ολοκλήρου από εμένα, και να είμαι έτοιμη για το ο,τιδήποτε αναπάντεχο, έστω ψυχολογικά!

Έχω μάθει ότι για το ο,τιδήποτε πρέπει να παλεύεις συνέχεια. Για τον σύντροφό σου, για την εργασία σου, για την καθημερινότητά σου, για την ευτυχία σου. Τίποτα δεν είναι δεδομένο και τίποτα δεν κρατάει επ' άπειρον. Στο χέρι μας είναι όμως να το κρατήσουμε ζωντανό για όσο περισσότερο μπορούμε!

1 σχόλια:

Mamma El είπε...

Πόσο δίκιο έχεις όμως!!!!!!!
Η ζωή είναι ένας καθημερινός αγώνας!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India