Κυριακή, 28 Αυγούστου 2011

Τα πρώτα ...άντα! ...ωχ!

Σήμερα κλείνω τα πρώρα -άντα!

Απαπαπα... μέχρι εχθές ένοιωθα κάπως περίεργα. Δεν ήθελα κανείς να μου πει ευχές, κανείς να μου στήλει μήνυμα ή να με πάρει τηλέφωνο. Είχα κάτι νεύρα!!!

Όμως, αυτό δεν είναι το νόημα της ζωής; Να μεγαλώνουμε, να αποκτάμε εμπειρίες, να βάζουμε στο κεφαλάκι μας ορισμένα πράγματα που θα μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους και καλύτερους γονείς. Το ξέρετε ότι στην Κίνα, τα γενέθλια μετράνε από την έναρξη της κυοφορίας ενός εμβρύου; Δηλαδή, σε ρωτάνε πόσο χρονών είσαι; Και υπολογίζουν και τους μήνες που ήταν στην κυλίτσα της μαμάς τους.

Κάθε γενέθλια είναι ημέρα όχι μόνο του εορτάζοντα αλλά και της γυναίκας που τον έφερε στον κόσμο, της μαμάς του. Σαν να λέμε διπλή γιορτή λοιπόν.

30 χρόνια ζωής λοιπόν, ή 30 & 9 μήνες (με βάση τους Κινέζους). Ανασκόπηση του τί έκανα και τί δεν έκανα σε αυτό το διάστημα. Δεν θα μπω στην παγίδα να ονειροπολήσω γιατί χαθήκαμε! Αλλά, κοιτάω τα δύο αυτά προσωπάκια που έχω δίπλα μου και τον άντρα μου που είναι πάντα πλάι μου σε ό,τι κι αν γίνει και λέω πώς ναι έχω ένα μερίδιο ευτυχίας και τύχης.

Ευγνομωνώ την ζωή που μέχρι στιγμής μου έχει δώσει αυτό το μερίδιο ευτυχίας. Εύχομαι για όλες τις δεκαετίες, τους μήνες, τις ημέρες, την κάθε ώρα και λεπτό να δίνεται στον κόσμο, να δίνεται ένα μικρό κομμάτι ευτυχίας κάθε φορά.

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ που είστε εδώ!

1 σχόλια:

Mamma El είπε...

Με συγκίνησες με την ανάρτηση σου. Να είσαι πάντα καλά φιλενάδα!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India