Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

10 τρόποι για να ξεσπάμε... οι μάνες κυρίως.

Τελευταία δεν ακούω ένα καλό. Άντε για να μην είμαι υπερβολική, σπάνια ακούω ένα καλό. Συνήθως οι γυναίκες "πληρώνουν" την όλη πίεση, και αναφέρομαι στην ψυχολογική. Τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα όταν υπάρχει παιδάκι ή και περισσότερα από ένα. Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί και έχω κάτσει να σκεφτώ για το πως θα μπορούσε μία τέτοια γυναίκα να ξεσπάσει;

Μετά από λίγη έρευνα, λίγη συζήτηση και λίγη σκέψη κατέληξα σε μερικούς τρόπους. Διαλέξτε αυτόν που σας ταιριάζει... ή κι όλους ακόμη καλύτερα! Πολλοί από τους παρακάτω τρόπους είναι για γυναίκες, μαμάδες που δεν μπορούν εύκολα να αφήσουν κάπου τα παιδάκια και να βγουν έξω.

1. Βάλτε όσο πιο δυνατά μπορείτε την μουσική και αρχίστε να χορεύεται, πάνω κάτω, μαζί με το παιδί σας. Η αδρεναλίνη από την εκτόνωση θα σας ανεβάσει στα ύψη, θα εκτονωθείτε και θα νοιώσετε τουλάχιστον πιο ήρεμες. Επιπλέον θα έχετε διασκεδάσει με το μικρό σας.

2. Ξεσπάστε σε βιντεοπαιχνίδι. Το μυαλό προσκολλάτε στο πως θα φτάσετε στην νίκη, που θα ξεχάσετε το οτιδήποτε που σας παιδεύει. 

3. Κάντε ένα χλιαρό μπάνιο. Αφιερώστε λίγη ώρα κάτω από το ντους, ακόμη και μέχρι να τελειώσει το ζεστό νερό. Χαλαρώνει τους μυς. Ακούτε μόνο το νερό να τρέχει και απλά ταξιδεύετε με το μυαλό σας.

4. Ζητήστε από την γιαγιά και τον παππού, ή από κάποια φίλη να κρατήσει για ένα δίωρο το παιδάκι σας. Ακόμη καλύτερα εάν έχετε μία φίλη που έχει παιδάκι και κάνετε παρέα μαζί. Αφιερώστε αυτό το δίωρο για εσάς, κάντε αυτό που σας αρέσει. Πηγαίνετε μία βόλτα να χαζέψετε τις βιτρίνες, πηγαίνετε σινεμά, πιείτε ένα καφεδάκι με φίλους, κομμωτήριο, μανικιούρ, οδηγήστε με συνοδεία τα αγαπημένα σας τραγούδια. Ή απλά ρίξτε το στον ύπνο! 

5. Ανακαλύψτε ένα χόμπυ. Φτιάξτε έναν χώρο στο σπίτι σας μόνο για εσάς. Ένα γραφείο για το χόμπυ σας και μόνο. Δοκιμάστε τις χειροτεχνίες, τα παζλ, την ζωγραφική, την λογοτεχνία, την συγγραφή. 

6. Καλέστε κόσμο στο σπίτι κατά προτίμηση με παιδάκια κοντά στην ηλικία των δικών σας. Οργανώστε ένα μίνι πάρτυ. Τι κι αν δεν είναι κάποια γιορτή; Η προετοιμασία με το φαγητό και την διακόσμηση, μέχρι και το συμμάζεμα μετά, θα σας ξεμπλοκάρει από την καθημερινότητα. Πάνω από όλα η καλή παρέα!

7. Γραφτείτε σε γυμναστήριο. Ή κάντε γυμναστική στο σπίτι σας. Υπάρχουν τόσα βίντεο στο διαδίκτυο με οδηγίες για αρχάριους και μη στην γυμναστική που θα γίνει συνήθεια και παράλληλα γυμνάζεστε! Πλησιάζει Καλοκαίρι μην το ξεχνάμε! Μία σκέψη, να πάρετε ένα σάκο του μποξ και να ρίχνετε όποτε θέλετε καμιά δεκαριά μπουνιές και κλωτσιές! 

8. Εάν είστε σε φάση υπερέντασης, δοκιμάστε να κάνετε γενική σε ένα δωμάτιο του σπιτιού από το ταβάνι έως το πάτωμα. Θα γίνει λαμπίκο και θα έχετε εκτονωθεί κιόλας.

9. Βαριέστε τις δουλειές του σπιτιού και επειδή είστε πιεσμένη δεν σας βγαίνουν; Εάν δεν πετύχει το "τηλεφωνώ σε μία φίλη και μιλάμε μέχρι να τελειώσω το σίδερο", τότε καλύτερα αφήστε στην άκρη τα ρούχα και δοκιμάστε κάτι άλλο.Οι δουλειές ποτέ δεν τελειώνουν...

10. Μερικές φορές απλά πρέπει να κατεβάζετε τον γενικό διακόπτη του μυαλού σας. Δοκιμάστε αφεψήματα, μαύρη σοκολάτα, κακάο. Η σωστή διατροφή βοηθά στην ψυχολογία.


Πολλά από τα παραπάνω τα έχω δοκιμάσει, σε συνδυασμό ή μόνο το ένα. Ελπίζω να σας βοηθήσουν και εσάς.

1 σχόλια:

Eliza είπε...

Σούπερ συμβουλές.....
Να προσθέσω άλλη μία;
Για ένα βράδυ αφήστε τα παιδιά στο σύζυγο και μαζευτείτε σε σπίτι φίλης για προβολή ταινίας στην τηλεόραση. Προμηθευτείτε τα απαραίτητα για την προβολή (πατατάκια, ποπ κορν, πίτσα, κοκα κόλα), καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ και απολαύστε την ταινία με καλή παρέα....... Εκεί να δείτε πως φεύγει η ένταση!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India