Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Αντιμετωπίστε το άγχος και τις αυπνίες με φυσικό τρόπο.

Δεν πάει πολύς καιρός από ένα σχόλιό μου στο ιστολόγιο της αγαπητής μου Βούλας στο Zenhabits, σχετικά με τις αυπνίες. Τελευταία έχω θέμα με τον ύπνο. Ήμουν πολύ καλή φίλη, αλλά τελευταία τα έχουμε ...τσουγκρίσει. Με αποτέλεσμα νεύρα, κούραση, μαύρους κύκλους και πολλά άλλα. Σήμερα πήρα από το φαρμακείο της γειτονιάς μου το περιοδικό "MEDI-SYN NEWS", το οποίο βρήσκω πολύ χρήσιμο, και έχει άρθρο σχετικά με τις αυπνίες και το άγχος, για το πως μπορούμε με την χρήση βοτάνων να τα καταπολεμήσουμε. Σας γράφω τι λέει, περιληπτικά.

Βαλεριάνα
Αγχολυτικό, αντισπασμωδικό, ηρεμιστικό, αντικαταθλιπτικό, καταπραϋντικό, υπνωτικό, κατευναστικό.
Πασσιφλόρα
Υπνωτικό, αντισπασμωδικό, αναλγητικό, ηρεμιστικό, καταπραϋντικό, κατευνατισκό.

Λύκισος
Ηρεμιστικό, υπνωτικό, τονωτικό, διουρητικό, ευεργετεί σε καούρα - δυσπεψία και στα συμπτώματα εμμηνόπαυσης στις γυναίκες.

Κρόκος
Τονωτικό, αντιθρομβωτικό, αντιοξειδωτικό, αντικαρκινικό, αντικαταθλιπτικό, αντιπυρετικό, παυσίπονο, αντιασθματικό, δυναμωτικό, εμμηναγωγό, αγχολυτικό, αφροδισιακό, ανακουφιστικό σε ενοχλήσεις οδοντοφυΐας.
*Πάντα πρέπει να λαμβάνονται με τη συμβουλή ή τη χρήσιμη οδηγία του γιατρού ή του φαρμακοποιού.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India