Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

Η ιστορία της Ελενας Μπ.

Ειχα ηδη ενα αγορακι 2 χρονων οταν εμαθα οτι ημουν εγκυος στο δευτερο παιδακι μου.Εγκυμοσυνη τελεια,χωρις προβληματα,ολα καλα.Οταν δε μαθαμε οτι θα ειναι κοριτσακι,ξετρελαθηκαμε!Φτανει ο καιρος και γενναω με προγραμματισμενη καισαρικη.Ολα μια χαρα,το μωρακι μου υγιεστατο,παλευω με τον θηλασμο κ τα καταφερνω.5 μερες μετα επιστρεφουμε σπιτι.

Και τοτε αρχιζουν τα περιεργα...Κλαμματα συνεχεια,χωρις λογο.Αυπνια.Κοπωση.Και μετα ερχςται το κενο και η απογνωση.Κι αρχιζω να καταλαβαινω πια οτι κατι δεν παει καλα.Ευτυχως πολυ νωρις ζητησαμε την βοηθεια γιατρου,ομως φοβομουν τοσο να αρχισω θεραπεια...Και λυπομουν που παλι δεν θα τα καταφερνα να θηλασω.Ομως επρεπε να ειμαι εγω καλα για να στηριξω τα δυο μικρα μου.Ξεπερασα φοβους κ αγωνιες κι αρχισα.

Περασαν εβδομαδες για να νιωσω καλυτερα,μερες εφιαλτικες,μαυρο πεπλο και δυστυχια.Ομως σιγα σιγα με στηριξη του συζυγου μου κ των γονιων μου,ολα πηραν το δρομο τους.Μερα τη μερα.Ωσπου σημερα 5 μηνες μετα χαμογελαω ξανα,χαιρομαι τα παιδακια μου κ την ζωη.Κοριτσια,αν περνατε την ιδια φαση,μην βασανιζεστε αδικα.Ζητηστε βοηθεια για να συνεχισετε την ζωη σας με αισιοδοξια.Θελει τον χρονο του αλλα περναει.

Θυμαμαι την γιατρο μου πιυ μου εδωσε τεραστια δυναμη οταν μιυ ειπε "Σου υποσχομαι οτι σε λιγο καιρο θα χαμογελας κ θα χαιρεσαι το μωρο σου."Ετσι κι εγινε.Βεβαια,με σημαδεψε,ηταν η πιο δυνατη εμπειρια τγς ζωης μου,εφτασα στην τρελα κ γυρισα,αλλα τωρα λιγους μηνες μετα μπιρω να πω με σιγουρια οτι ειμαι χαρουμενη κ κυριως βλεπω το μελλον λαμπερο.
 

Με εκτιμηση
Ελενα Μπ.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India