Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2010

Νοικοκυρά ...σε απόγνωση!

Όπως λέει και ο τίτλος, κάπως έτσι αισθάνθηκα σήμερα... νοικοκυρά σε απόγνωση! Αλλά δεν ξεκίνησε σήμερα όλο το κακό, αλλά από εχθές!

Βγαίνοντας να μαζέψω μερικά ρούχα που είχα απλώσει τσουπ βλέπω ένα τετράποδο με ουρίτσα γκρι πραγματάκι να με προσπερνά. Και ναι ήταν ποντικάκι!! Ήταν χαριτωμένο το άτιμο δεν μπορώ να πω, αλλά τί να το κάνω; Έκλεισα αμέσως όλες τις πόρτες, τα παράθυρα, τα κλείδωσα κι όλας μη σας πω και όλο και κοίταγα "έφυγε δεν έφυγε;". Αλλά το άτιμο έκοβε βόλτες στο μπαλκόνι μου! Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι υποτείθεται ότι έχει γίνει απολύμανση στην πολυκατικοία!!!

Και το ξεπερνάμε αυτό το σοκ. Το βράδυ μετά από επιστροφή μας από βόλτα, χαλαρώνουμε στο καναπέ και βλέπουμε τηλεόραση. Ο άντρας μου σαν να είδα μία σκιά στο πάτωμα να κινείτε. Δεν δώσαμε σημασία. Μετά από λίγο βλέπω κάτι μαύρο να κινείτε κάτω από τα πόδια μου και να πηγαίνει κάτω από το καναπέ! Ε δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο, ήταν αρκετό για να αναστατωθούμε! Τραβήξαμε καναπέδες, τραπέζια, σύνθετο, τηλεόραση, εγώ με την σκούπα στο χέρι, αλλά τίποτα δεν βρήκαμε. Με αυτά και με αυτά κοιμηθήκαμε στις 00.30 αλλά εγώ με το ένα μάτι ανοιχτό. Κάποια στιγμή που έπρεπε να φτιάξω γάλα στον μικρό, άνοιξα όλα τα φώτα στην διαδρομή μου!!

Σήμερα λοιπόν με έπιασε αμόκ! Ξανατράβηξα τους καναπέδες, τα τραπέζια, το σύνθετο, την τηλεόραση και ξανασκούπησα! Τίποτα δεν βρήκα πάλι. Αλλά μιας και θα φύγουμε με τα παιδιά θα αφήσουμε φαρμακάκι για τους επισκέπτες μας για να μην μας ξαναέρθουν!!

Και εκεί που προσπαθούσα να ξανασυναρμολογήσω τον καναπέ μιας και είναι γωνία και ενώνει σε 2 σημεία τα 3 κομμάτια μεταξύ τους, και να βάλω τα μαξιλάρια, και να στρώσω το ριχτάρι, να έχω τα ζουζούνια μου να ανεβαίνουν στα μαξιλάρια τα μεγάλα του καναπέ και να χοροπηδάνε, να πέρνουν τα ριχτάρια και να σέρνονται, να κυλιούντε στους άστρωτους και χωρίς μαξιλάρια καναπέδες και συν όλα τα παιχνίδια τους από εδώ και από εκεί! Μία έστρωνα δέκα μάζευα! Και εκεί που ήθελα λίγο νερό για να δροσιστώ πέφτει το μάτι μου σε ένα μαγνητάκι που έχω στο ψυγείο μου να λέει το εξής ...

"το να καθαρίζεις το σπίτι όταν τα παιδιά είναι μικρά, είναι σαν να φτυαρίζεις το χιόνι ενώ χιονίζει"

Πόσο μα πόσο δίκιο είχε αυτός που το έγραψε!!

1 σχόλια:

Mamma el είπε...

Πάρε μου κι εμένα ένα τέτοιο μαγνητάκι να το βλέπει ο άντρας μου!!! Χαχαχαχα.....

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India