Πέμπτη, 8 Ιουλίου 2010

Μερικά πράγματα που μου αλλάζουν την ημέρα ...προς το καλυτερότερο πάντα!!


  • Ξυπνόντας να μου κάνει αγκαλιά η κόρη μου και να με φιλάει, λέγοντάς μου "μαμά θέλω γάλα"!
  • Όταν ετοιμάζομαι για έξοδο με τον σύζυγο να μου λέει η κόρη μου "ααααα μαμά είσαι πολύ όμορφη, πολύ ωραίο αυτό που φοράς!!!"
  •  Το "πονηρό" πρωϊνό, όταν βεβαίως βεβαίως κοιμούνται ακόμη τα παιδιά...
  • Όταν χοροπηδάμε όλοι πάνω στο κρεβάτι, μετά σειρά έχει γύρω-γύρω-όλοι στο τραπέζι του σαλονιού και τέλος ξαπλώνουμε όλοι στο πάτωμα!
  •  Κάτι καινούριο που ανακαλύπτουν τα ζουζούνια μου και το επεξεργάζονται λες και είναι το πιό σπουδαίο πράγμα στον κόσμο!!
  • Όταν μου κάνουν εκπληξούλες χωρίς λόγο ή αιτία γιορτής, πάντα και παντού!
...γιατί η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται...

3 σχόλια:

next_day είπε...

ένα τεράστιο χαμόγελο σχηματιστήκε στο πρόσωπο μου!
Καλημέρες πάντα με τέτοιες όμορφες σκέψεις!

Kalli είπε...

Kαλή σου ημέρα και σε εσένα Next_Day!!

Mamma el είπε...

Μου έφτιαξες τη μέρα φιλενάδα.
Γιατί όπως λες η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και η δικιά μου δεν είχε ξεκινήσει καλά.
Τώρα όμως......έγινε η καλύτερη.
Φιλάκια!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India