Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010

Πέφτειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και εκεί που περνάγαμε ένα ωραίο ήσυχο απόγευμα, τα παιδιά παίζανε με παζλ και άλλα καλά αραδιασμένα πάνω στο χαλί, και εκεί που αναρωτιόμουν πώς θα τα μαζέψω πάλι όλα αυτά τα μικρά μικρά κομματάκια, αποφασίζουν να αναδιοργανώσουν τα στολίδια του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου.

Έλα ντε που ένα είχε σκαλώσει και δεν έβγαινε από το κλαδάκι, και εκεί να επιμένει το σπουργίτι! Και μέχρι να προλάβω να επέμβω και να σώσω την κατάσταση, βλέπω σε αργή κίνηση, λες και βλέπω καρέ - καρέ ταινία στην τηλεόραση, να πέρνει κλήσει το δέντρο και να αρχίζει να πέφτει! Μια να κοιτώ το δέντρο, μια το σπουργίτι μου από κάτω!

Και για να μην σας κρατώ σε αγωνία όπως ήμουν εγώ εκείνο το "ήσυχο" απόγευμα... το δέντρο ακούμπησε ομολογώ πολύ πολύ μαλακά πάνω στο χαλί, δεν είναι ευτυχώς και κάνα τεράστιο, το σπουργίτι μου είχε ένστικτο φαίνεται και έκανε μερικά βήματα πιό πλάι, με αποτέλεσμα το δέντρο να πέσει ακριβώς μπροστά στα ποδαράκια του, και εκείνο να το κοιτά με γουρλωμένα μάτια, μια το δέντρο και μια εμένα! Εγώ να κοιτώ μια το δέντρο και μια το σπουργίτι μου! Και στην αρχή σαφώς ανυσήχησα μήπως και κάνα κλαδάκι είχε γρατζουνίσει το προσωπάκι του, ή κάτι χειρότερο!!! 

Αλλά όλα ήταν ανέπαφα!!! Ε και μετά ... έχετε δει ταύρο;; Έτσι ήμουν! Φωνές, τιμωρίες, κλάμματα... αχ μια ομορφιά εκείνο το "'ησυχο" απόγευμα... μήπως να αλλάξω τον τίτλο της ανάρτησης και να βάλω "ήσυχο" απόγευμα;; Φυσικά μαζέψαμε στολίδια από κάτω, ευτυχώς δεν έσπασε τίποτα, ξαναστήθηκε στην θέση του το δέντρο, το σπουργίτη μας ούτε που το ξαναπλησιάζει, ούτε στο ένα μέτρο!! 

Θα έχουμε να το λέμε .. ¨κάποτε όταν ήσουν 2 χρονών είχες ρήξει το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο"!!!

Και μην γελάτε, γιατί σας βλέπω!!! Αν και για να είμαι ειλικρινής γελάω και εγώ πλέον!!!!

1 σχόλια:

Mamma El είπε...

Τι λες τώρα φιλενάδα;
Μας το είπες και αλλού αλλά δεν ήξερα όλες τις λεπτομέρειες.
Πάντως να ξέρεις ότι το γέλιο αποτελεί κάθαρση μετά από δύσκολες καταστάσεις.
Φιλάκια.

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India