Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Μέλλον; Τί είναι αυτό;

Αυτήν την ανάρτηση μπορείτε να την θεωρήσετε συνέχεια της παλαιότερης, πριν μερικές ημέρες, με τίτλο Εδώ είμαι!!.


Σε όσους λέμε ότι θα φύγουμε, κάνουμε σχέδια για ριζική αλλαγή της ζωής μας, μας λένε "μα γιατί;;". Αρχίζω και αναρωτιέμαι ειλικρινά εάν ζω στον ίδιο πλανήτη, μάλλον στην ίδια χώρα με αυτούς. 

Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Πλέον, προσωπικά, δεν τίθεται θέμα για το αν θα βρούμε δουλειά, να περάσουμε τον μήνα. Αλλά θέμα πολύ πιό ουσιαστικό. Το Μέλλον! Όχι μόνο το δικό μας, αλλά και των παιδιών μας. Πρώτα πρώτα, για εμένα που έχω μικρά παιδάκια ακόμη, όταν με το καλό πάνε σχολείο... σε ποιό σχολείο;; Ποιά παιδεία;; Μετά το θέμα της δουλειάς. Θα είναι σκλάβοι για πάντα; Με 500 ευρώ κάθε μήνα, τί ζωή θα φτιάξουν; Και εάν πάρουν σύνταξη μετά. 

Οπότε το μέλλον είναι αβέβαιο. Άλλωτε κάναμε σχέδια για σπίτι δικό μας, και όχι μόνο εμείς αλλά οι περισσότεροι. Τώρα όποιον ακούει είναι το πώς θα βγάλει την ημέρα, τον μήνα. Με τί προοπτικές να κάνουμε πλέον σχέδια; 

Θα μου πείτε τώρα ότι δεν έχουν την δυνατότητα να φύγουν όλοι. Και εάν φύγουν όλοι, τότε ποιός θα μείνει; Αυτό το αφήνω να το απαντήσετε εσείς. Και αναρωτιέμαι, αυτοί που παίζουν τα παιχνίδια πάνω στις δικές μας πλάτες, το έχουν αναρωτηθεί αυτό;

1 σχόλια:

Ρεβεκκα είπε...

Καλλι μου οταν λες θα φυγετε για εξωτερικο μιλας? Ποσο σε καταλαβαινω,απλα ελπιζω οτι μεχρι να μεγαλωσουν τα παιδια θα εχουν αλλαξει τα πραγματα.φιλια κ καλο βραδυ...

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India