Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2010

Follow me Friday!

Λοιπόν αυτή η εβδομάδα πέρασε τόσο γρήγορα που δεν την κατάλαβα! Με το που είδα την ανάρτηση της Τζένης είπα "όπα, Παρασκευή!!"...

Πάμε να παίξουμε λοιπόν το παιχνιδάκι μας, γνωστό πλέον, αλλά πάντα λέμε τους όρους....

1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.

Και οι ερωτήσεις για αυτήν την εβδομάδα!!!



1.Τι δωράκι θα πάρετε στον σύζηγο/σύντροφο για τις γιορτινές μέρες?
Ένα αντιαγχωλιτικό!! Με τόσο στρες που έχει τραβήξει και τραβάει νομίζω είναι το καλύτερο!!

2.Εάν σας έδινα 1 ευρώ τι τραγουδάκι θα βάζατε στο jukebox να ακούσουμε?
"Λόκα" της Σακίρα! Έχω κολήσει με αυτό το τραγουδάκι γιατί με ξεσηκώνει και το χρειάζομαι!!

3.Μία παράξενη συνήθειά σας?
Να φοράω κάλτσες όταν κοιμάμαι, πάντα!! Είμαι κρυουλιάρα!! Το παραδέχουμε!!

4.Μία παράξενη συνήθεια του συζήγου/συντρόφου σας?
Όταν είναι για να κοιμηθούμε, εάν δεν του ξύνω το αυτί δεν κοιμάται!

5.Ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που κάνετε πριν πάτε για ύπνο?
Να σκεπάσω και να φιλίσω τα παιδίά μου & να τσεκάρω εάν όλες οι πόρτες είναι κλειδαμπαρωμένες!!! Σε αυτό συμφωνώ με την Τζενούλα!!! Πάντα!!!



Ελπίζω να δω περισσότερες συμμετοχές από την προηγούμενη φορά!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

4 σχόλια:

Τζένη είπε...

Κλασσικές ελληνίδες μανούλες!!!χιχιχι

Καλό Σαββατοκύριακο Κάλλη!!!

Καλλη είπε...

Έτσι όπως τα λες!!! χαχαχαχα

Καλό Σαββατοκύριακό Τζένη!!!!

efi είπε...

ηρθα και εγω στο παιχνιδι σας .....τζενουλα εχω θεμα ακομα δεν μπορω να μπω στο blog σου

Ρεβεκκα είπε...

κοριτσακια μου τι κανετε?θα παιξω κ εγω αν προλαβω αργοτερα.Καλλι μου να εχεις καλο ΣΚ.φιλια.

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India