Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

Μαρία Κορινθίου



“Δεν ήμουν καλά. Δεν το είχα συνειδητοποιείσει. Ο οικογενειακός κύκλος μου μου το είπε και έτσι το ξεπέρασα. Κράτησε τρεις μήνες” είπε χαρακτηριστικά για την επιλόχεια κατάθλιψη

που πέρασε η Μαρία Κορινθίου λίγο μετά τη γέννηση της κόρης της. 

“Σκεφτόμουν ότι η ζωή μου καταστράφηκε. Ένιωθα ότι δεν ήμουν ποθητή σαν γυναίκα. Αισθανόμουν έντονα το αίσθημα της απώλειας του Γιάννη, της μικρής Ισμήνης. Τώρα είμαι καλά” 

δήλωσε η ηθοποιός, η οποία είχε πάντα στο πλευρό της τον σύντροφό της, Γιάννη Αϊβάζη. 

“Δεν είναι κάτι που αναζητώ, αλλά θέλω να κάνω ένα δεύτερο παιδάκι, ένα αδερφάκι στην Ισμήνη” 

αποκάλυψε η Μαρία Κορινθίου στην ίδια τηλεοπτική συνέντευξη.

πηγή http://www.gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India