Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Follow me Friday!

Εντάξει, ομολογώ πώς εάν δεν έβλεπα την ανάρτηση της Τζένης και της Mamma El δεν πρόκειτε να το θυμώμουνα! Σήμερα Παρασκευή και ημέρα για το παιχνίδι μας!

Λοιπόν, οι κανονισμοί, αν και γνωστοί μια επανάληψη δεν βλάπτει...

1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.

Και τώρα οι ερωτήσεις... και οι απαντήσεις μαζί...

1. Από που είναι η καταγωγή σας;
Πειραιά! Γέννημα θρέμα που λένε! Βέβαια εάν το ποιάσω από παλιά, από προ-παππούδες φτάνουμε μέχρι και την Σμύρνη!!

2. Μεγαλώσατε σε πόλη ή σε χωριό;
Σε πόλη μεγάλωσα και εξακολουθώ να μένω στο πατρικό μου. Το σπιτάκι μας σε κοντινό νησί του Σαρωνικού όμως το νοιώθω σαν πατρικό μου επίσης. Με το που έκλειναν τα σχολεία φεύγαμε για το νησί και με το που άνοιγαν γυρνούσαμε! Τώρα βέβαια μεγαλώσαμε, άλλες υποχρεώσεις.

3. Που θα θέλατε να ζούσατε; Στην πόλη ή στην επαρχία;
Αν και δεν έχω δει πώς είναι η ζωή στην επαρχία, θα ήθελα πάρα πολύ να φύγω από τους τρελλούς ρυθμούς της πόλης! 

4. Ποια είναι η αγαπημένη σας εποχή;
Αγαπημένη μου εποχή είναι η Άνοιξη. Δεν έχει πολύ κρύο, δεν έχει πολύ ζέστη. Τα λουλούδια ανθίζουν! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ναι είμαι ρομαντική ψυχή!!

5. Πως σας φαίνεται το παιχνίδι Follow me Friday;
Μου αρέσει πάρα πολύ, αν και το ξεχνάω! Για πότε έρχεται η Παρασκευή δεν το καταλαβαίνω! Είναι πολύ ενδιαφέρον να διαβάζω τις απαντήσεις όλων μας, γιατί έτσι μαθαίνουμε περισσότερο ο ένας τον άλλον.

 Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!!!!

5 σχόλια:

Ρεβεκκα είπε...

Επαιξα κ εγω αλλα μετα τις 12.Δεν προλαβα παλι.φιλακια.

Τζένη είπε...

Οι ρυθμοί μας έχουν κάνει να παθαίνουμε αμνησία!!!Γι αυτό λέω εγώ επαρχία και πάλι επαρχία!!!

ΓΩΓΩ είπε...

Θα συμφωνησω και εγω οι ρυθμοι στην πολη ειναι πλεον τρελοι και εντελως αγχωτικη!Τρεχουμε ολη μερα για δουλεια και στερουμαστε οικογενια και σπιτι!Επαρχια και παλι επαρχια και εγω!

ΓΩΓΩ είπε...

Οι ρυθμοι στη πολη μας εχουν κανει ρομποτακια ,τρεχουμε ολη μερα στη δουλεια με αποτελεσμα να χανουμε ωραιες στιγμες απο την οικογενεια μας και ειμαστε μονιμα μεσα στο αγχος!Επαρχια και παλι επαρχια!

Mamma El είπε...

Τζένη αυτό που λες το έχω συνειδητοποιήσει και εγώ. Με τους τρελούς ρυθμούς της Αθήνας ξεχνάω και πως με λένε!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India