Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2011

Κλείσαμε 1 χρόνο blogging!

Και ναι, πέρασε ένας χρόνος από τότε που άνοιξα αυτό το ιστολόγιο, με στόχο πρώτα από όλα να μοιραστώ όλα όσα ένοιωθα, όλο το υλικό που είχα μαζέψει σχετικά με την δύσκολη περίοδο μετά την γέννα που αντιμετωπίζουν μερικές μανούλες.



Ειλικρινά, δεν είχα ιδέα τότε, ότι θα είχε επιτυχία, αν μου επιτρέπετε την λέξη. Όλο αυτό το διάστημα, μέσα από την επικοινωνία μου μαζί σας, έκανα κι εγώ την δική μου "μικρή ψυχολογική ενίσχυση". Κοιτώ τον χρόνο πίσω και έχουν αλλάξει τόσα πολλά από τότε, μέσα μου, σαν άνθρωπος, σαν γυναίκα και σαν μάνα. Έκανα την δική μου εσωτερική αναζήτηση. Έμαθα πολλά, αναθεώρησα άλλα.

Στόχος να γινόμαστε καλύτεροι σαν άνθρωποι αλλά και χρήσιμοι για την κοινωνία.
Να προχωράμε μπροστά, κι όχι να κολλάμε στο παρελθόν.

Δεν φοβάμαι να εκφράσω πλέον αυτά που νοιώθω. 
Δεν φοβάμαι να ρισκάρω.
Δεν φοβάμαι να κάνω λάθη.
Δεν φοβάμαι το αύριο. 


Όλο όσα έμοιαζαν ακατόρθωτα, πλέον τα έχουμε υπερ-πηδήσει και πάμε παρακάτω.
Ανυπομονούμε για τα επόμενα που θα έρθουν, τα καλύτερα!

Το ιστολόγιο αυτό, δεν είναι για τις κακές στιγμές. Αλλά για τις όμορφες που πρέπει να αναγνωρίζουμε, αυτές που κρύβονται ανάμεσα στις άτυχες στιγμές. Αυτές που μας κάνουν να ξυπνάμε το πρωί και να θέλουμε να κατακτήσουμε τον δικό μας μικρό κόσμο.


Σας ευχαριστώ πολύ όλους για αυτόν τον 1 χρόνο ανταλλαγής απόψεων, άρθρων. Είστε καταπληκτική παρέα!

1 σχόλια:

Mamma El είπε...

Εμείς σε ευχαριστούμε φιλενάδα!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India