Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Μαμά, μεγάλωσα!

Ειλικρινά, δεν ξέρω πλέον με πόση ταχύτητα φωτός μεγαλώνουν τα παιδιά. Η κόρη μου ήταν για δύο εβδομάδες στην γιαγιά της, διακοπές. Τις πρώτες ημέρες όλα καλά, ούτε στο τηλέφωνο δεν ήθελε να μας μιλήσει. Προς το τέλος όμως, κάθε ημέρα μας έπερνε τηλέφωνο, και μια και δυό φορές! Είχε αρχίσει να βαριέται, να μας θέλει, να θέλει να γυρίσει κι ας πάμε αργότερα πάλι όλοι μαζί όμως αυτή τη φορά.

Εντάξει, μην ζητάμε και πολλά από ένα 4,5 χρονών παιδί. Και πάλι καλά! Όμως!!!! αυτό που έκανε τρομερή αίσθηση είναι όταν όντως μπήκε στο σπίτι μετά από 2 εβδομάδες απουσίας και μετά από τα φιλιά και τις αγκαλιές με εμένα, τον μπαμπά της και τον αδερφό της, άρχισε να παρατηρεί τις αλλαγές. Τον αδερφό της που κουρεύτηκε, τα λουλουδάκια στο μπαλκόνι που μεγάλωσαν καθώς και 2 καινούρια που προστέθηκαν, τα καλύματα στον καναπέ που αλλάχτηκαν και άλλα πολλά!

Μετά τις αλλαγές αυτές, άρχισαν οι δηλώσεις....

"μαμά, γιατί με ξέχασες στην γιαγιά;"
"μαμά, γιατί έφυγες και με άφησες;"
"πέρασα πολύ ωραία στην γιαγιά, αλλά χαίρομαι που ήρθα εδώ"

Και αφού ξεπεράσαμε το "σοκ" των δηλώσεων από το 4,5 ετών παιδάκι μας, αρχίσαμε να μπαίνουμε πάλι στην καθημερινότητά μας...

Καλό Καλοκαίρι!!!

3 σχόλια:

Ρεβεκκα είπε...

πωπω σε φανταζομαι να ακους να στα λεει ολα αυτα.ομως θα περασε ωραια.εγω ακομα δεν το εχω αφησει να κοιμηθει εκτος σπιτιου εκτος κ αν λειψω ταξιδι.δεν μπορω.βεβαια ολα συνηθεια ειναι.φιλια κ καλο καλοκαιρι.

Mamma El είπε...

Δεν μπορεις να φανταστείς με πόση ταχύτητα φωτός μεγαλώνουν τα παιδιά! Τον τελευταίο χρόνο το έχω ζήσει στο πετσί μου! Ειδικά με τη μεγάλη μου!
Η μικρή, αν και τα ξέρεις, δεν πηγαίνει ακόμα στη μαμά μου (ευελπιστούμε του χρόνου), η μεγάλη πάλι από 3,5 ετών το καλοκαίρι από Αθηναία γίνεται Πηλιορείτισσα!!!!!
Φιλάκια πολλά στα υπέροχα μαγουλάκια της κορούλας σου!

newagemama.com είπε...

Αντε και του χρόνου να΄στε καλά, με βαλίτσα γεμάτη όμορφες αναμνήσεις

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India