Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2011

Πρώτες βοήθειες’ για ασθενείς με επιλόχεια κατάθλιψη

...της Χρύσα Καλαϊτζή
 

  1. Κοιμηθείτε σε κάθε δυνατή ευκαιρία
  2. Επιστρατεύστε συγγενείς, φίλους, προσωπικό και χρεώστε τους με συγκεκριμένες δουλειές (να φροντίσουν τα μεγάλα σας παιδιά, να μαγειρέψουν, να φροντίσουν το νεογέννητο παιδί κ.ο.κ)  για να ξεκουραστείτε.
  3. Όσο αποκρουστική και να σας φαίνεται η ιδέα του θήλαστρου, θα μπορούσε να σας βοηθήσει σημαντικά να κοιμηθείτε λίγο παραπάνω το βράδυ- με την προϋπόθεσή βέβαια πως κάποιος άλλος θα αναλάβει να ταΐσει το παιδί
  4. Μιλήστε ανοιχτά για τα συναισθήματά σας - θα εντυπωσιαστείτε από το πόσες γυναίκες είναι σε θέση να καταλάβουν επακριβώς το τι τραβάτε
  5. Μην έχετε από τον εαυτό σας την απαίτηση να είναι σούπερ - μαμά. Μια κανονική μαμά αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες κάθε παιδιού, και με το παραπάνω!
  6. Βρείτε χρόνο για σας και τον σύντροφό σας- ποτέ μην κάνετε το λάθος να απατήσετε τον άντρα σας με το ίδιο του το παιδί. Άλλωστε τον χρειάζεστε και σας χρειάζεται σε συναισθηματικό επίπεδο
  7. Να τρώτε καλά και να τρώτε σωστά. Ιδιαίτερα βοηθητικές έχουν αποδειχθεί οι τροφές που είναι πλούσιες σε ω3 λιπαρά οξέα, και ιδίως τα λιπαρά ψάρια όπως το λαβράκι, η πέστροφα, ο σολομός και οι ταπεινές σαρδέλες. Δεδομένου όμως ότι τα λιπαρά ψάρια συγκρατούν στους ιστούς τους αρκετές ποσότητες βαρέων μετάλλων και άλλων ρύπων, ενδεχομένως να είναι προτιμότερο να στραφείτε σε συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν ω3 λιπαρά οξέα ή στο παλιό και κλασσικό μουρουνόλαδο.
  8. Έχει αποδειχθεί εδώ και αρκετά χρόνια πως η αερόβια άσκηση και η γιόγκα βοηθούν σημαντικά στη βελτίωση της διάθεσης σε όλες τις μορφές της κατάθλιψης.


διαβάστε περισσότερα createyourself

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India