Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2011

Ο υιός μου, εγώ και επίσκεψη στο κομμωτήριο

Αυτές τις ημέρες, η κόρη μου, έμεινε στην γιαγιά της για διακοπές. Ο υιός μου επέλεξε να μείνει με την μαμά και τον μπαμπά. Κάνουμε συνέχεια βόλτες αυτές τις ημέρες και χαίρεται την αποκλειστικότητα που έχει! 


Σήμερα, επισκεφθήκαμε για πρώτη φορά το κομμωτήριο για να του σουλουπώσουμε τα μαλλάκια του. Κάτσαμε τελικά και οι δύο στην καρέκλα, τον πήρα αγκαλιά, φορέσαμε την ανάλογη ρόμπα για την περίσταση, μπλε με αυτοκινητάκια για τον υιό και ροζ για την μαμά, και αρχίσαμε την κόμμωσή του! Αν και δυστακτικτός στην αρχή, εν τέλη του άρεσε, το ευχαριστιόταν και κοκκορευόταν!! Και να τα γελάκια με την κοπελίτσα που τον κούρευε! Όση ώρα είμασταν εκεί, δεν κουνήθηκε καθόλου και ήταν πολύ πολύ συνεργάσιμος. Βοήθησε πολύ και η κοπέλα σε αυτό. Όταν ολοκληρώθηκε η κόμμωσή μας, κοιταζόμασταν με τις ώρες στον καθρέφτι και αγγίζαμε τα μαλλάκια μας! Βάλαμε και την τελική πινελιά... τζελ και είμασταν έτοιμοι!

Οι ημέρες αυτές που έχω το ένα παιδί στο σπίτι, είναι εντελώς διαφορετικές. Πιό ξεκούραστες ίσως, μιας και κυνηγάω ένα αντί για δύο. Πηγαίνω άνετα και κάνω τις εξωτερικές μου δουλειές μαζί του. Όμως... το σπίτι είναι πιό άδειο... μας λείπει η φωνούλα της κόρη μας. Η παρηγοριά μας είναι ότι ξέρουμε πως περνάει καλά και κάνει μπανάκια μαζί με την γιαγιά της που την αγαπάει πολύ πολύ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India