Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Εδώ είμαι!!!!

Καλησπέρα σας! 

Εδώ είμαι, τριγυρνάω στην μπλοκογειτονιά, βλέπω τα όμορφα πραγματάκια που γράφεται ή κατακσευάζεται και έχω μείνει άφωνη! Πολλές όμορφες κατασκευές εν όψη Χριστουγέννων και ομολογώ ότι τελικά φαντασία να έχεις και μεράκι! ...εδώ που τα λέμε και υσηχία για να σε αφήνουν να τα κάνεις...

Αυτές τις εβδομάδες κι εγώ στο τρέξιμο για πολλά και διάφορα. Ίσως λόγω γιορτών;; Μπα... δεν έχω να ετοιμάσω κάτι για τις γιορτές... Έπεσαν μαζεμένες δουλειές;; Ναι, αυτό σίγουρα! Ετοιμάζουμε μεγάλες αλλαγές στην ζωή μας, τις οποίες θα τις μάθαιτε εν καιρώ! Ένα σας λέω ...μεταναστεύουμε! Εάν κι εφ' όσον όλα θα πάνε καλά με τα διαδικαστικά βεβαίως βεβαίως. Δεν είναι κάτι που γίνεται άμμεσα. Θέλει χρόνο, υπομονή, επιμονή και γερά νεύρα! 

Την προηγούμενο εβδομάδα πείρα μέρος σε επείδηξη καλλυντικών με μία μίνι περιποίηση άκρων σε όσες θέλανε. Αυτήν την εβδομάδα είναι άλλη μία. Ενδιάμεσα η δραστηριότητα της κόρης μου με το Ωδείο, μοίρασμα καταλόγων, δημόσιες σχέσεις, καινούρια πράγματα για συμπλήρωση των υπηρεσιών μας στον τομέα των καλλυντικών και χρόνος για τα διάφορα του σπιτού, των παιδιών, του συζύγου ε και κάπου και για εμένα.

Μέσα σε όλα αυτά έμειναν πίσω τα blog μου... Από όσο θα έχετε δει, κάνω μερικές αναρτήσεις για ενδιαφέροντα blog που ξέρω, που έχουν κάνει αναρτήσεις Χριστουγεννιάτικες. Δεν έχω προλάβει να περάσω από όλους και να αφήσω σχόλιο, όμως σας έχω δει και σας έχω παρακολουθήσει! Κάποιους σας έχω στο πρόγραμμα για μελλοντική ανάρτηση. Όσοι θέλετε να κάνετε κάτι ξεχωριστό, κάποια κατασκευή, κάποια κάρτα, με θέμα την θετική και ζεστή ατμόσφαιρα των γιορτών, στήλτε μου μύνημα στο e-mail για να το αναρτήσουμε!

Σας φιλώ πολύ πολύ πολύ!!!!

2 σχόλια:

Mamma El είπε...

Είναι όπως αυτό που έγραψαν σήμερα οι WAHM:

"Είναι ωραίο να έχουμε μπλογκ για τα παιδιά μας που μεγαλώνουν αλλά τελικά δεν έχουμε χρόνο για το μπλογκ μας επειδή μεγαλώνουμε τα παιδιά μας!"

http://www.mammasworkathome.gr/2010/11/blog-post_24.html

Περιμένουμε νεότερα από όλους τους τομείς της ζωής σας!
Φιλιά

misirlou misirlou είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India