Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Έχω κολλήσει...

...και δεν μπορώ να πάω παρακάτω! Σας έχει τύχει; 


Είναι σαν να έχω τόσα πολλά
στο μυαλό μου,
τόσα πράγματα που θέλω να κάνω
και να έχω αποτέλεσμα,
που είναι σαν να βρίσκομαι μπροστά
σε ένα κουβάρι να το κοιτώ
και να μην ξέρω ποιά άκρη να τραβήξω,
και πώς!
Σαν να τρέχει το μυαλό μου
με χίλιες στροφές που ούτε
εγώ μπορώ να τις παρακολουθήσω.


Συνήθως όταν νοιώθω έτσι,
προτιμώ να μην κάνω τίποτα.
Όποτε έχω προσπαθήσει να κάνω κάτι,
σε αυτή τη φάση,
καταλήγει σε πλήρη απογοήτευση και αποτυχία.
Οπότε, προτιμώ να πάρω μερικές ανάσες,
να αποστασιωποιηθώ
και να περιμένω...
Μέχρι να καταλαγιάσει η όλη "φούντωση"
που έχω μέσα μου,
το άγχος και η ανυπομονησία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India