Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2011

Προεμμηνορυσιακό σύνδρομο


Οι περισσότερες γυναίκες κατά την διάρκεια των περίεργων ημερών του μήνα αντιμετωίζουν λίγο έως πολύ περίεργη ψυχολογία, πέρα από τα σωματικά. Αυτό επηρεάζει κατά ένα ποσοστό την ενεργειτικότητά τους και την απόδοσή τους στην εργασία αλλά και στην καθημερινότητά τους. Πόσο μάλλον όταν πέρα από την εργασία έχεις και οικογένεια. 

Προσωπικά, πριν τις γέννες των παιδιών μου, είχα φοβερούς πόνους στην κοιλιά. Την πρώτη και δεύτερη ημέρα ήμουν πολύ άσχημα, πολλές φορές σε σημείο που να πρέπει να φύγω από την εργασία μου και να κάτσω στο κρεβάτι. Φυσικά έχω ακούσει και για χειρότερα!

Μετά τις γέννες, το "σκηνικό" άλλαξε. Οι πόνοι δεν υπάρχουν αλλά τα ψυχολογικά έχουν σκαμπανευάσματα! Έχω πολλά νεύρα. Κουράζομαι εύκολα. Έχω κομάρες στα πόδια. Ζαλάδες. Ατονίες. Και ομολογώ τάσεις κατάθλιψης. Πράγμα που με κουράζει αφάνταστα! Κι όχι μόνο εμένα αλλά και τον σύζυγό μου! Αλλά, τί να κάνει πέρα από υπομονή μαζί μου; (και εδώ γελάμε! :-) )

Εκείνες τις ημέρες, πόσες γυναίκες ξέρουν ακριβώς τί συμβαίνει στο σώμα τους αλλά και γιατί έχουν αυτά τα ψυχολογικά σκαμπανευάσματα;

2 σχόλια:

[handmade+art] x2 είπε...

γεια σου Καλλακι μου!!!
περασα να τσεκαρω το μπλογκοσπιτακι σου και να σου ευχηθω ενα ομορφο φθινοπωρο!!!!
φιλια πολλαααααΧ2(στειλε μειλ με τα νεοτερα σου)

Mamma El είπε...

Εγώ γιατί πονάω ακόμα; Τι αμαρτίες πληρώνω μου λέτε;

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India