Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2011

Κυριακή πρωί, με καφεδάκι, ηρεμία, ησυχία... αμ δε!

Μα πόσες φορές έχω πει δηλαδή στα παιδιά να μην μαλώνουν και να παίζουν μαζί; Πόσες φορές τους έχω δώσει από ένα παιχνίδι στο κάθε ένα για να μην ζηλεύει το ένα το άλλο ...αμ δε! Κι αυτό δεν έποιασε. Πάντα μα πάντα θα θέλει ο ένας το παιχνίδι του άλλου.

Μα τί πρέπει να κάνω επιτέλους, ε;

Και εντάξει, εγώ έχω δύο παιδάκια. Μανούλες που έχουν και τρία και τέσσερα και πέντε παιδάκια τί κάνουν; Πέρνουν παυσίπονα όλη μέρα;

Δε μπορεί λέω, κάποιο "κόλπο" υπάρχει. Ή κάνεις πως δεν ακούς ή βάζεις τις φωνές!

Μα τί περίεργο όμως... όσα παιδάκια κι αν έχει μία μανούλα, όταν είναι μαζί με άλλα παιδάκια παρέα όλοι μαζί, παίζουν πολύ όμορφα!

Πριν λίγο είχα δώσει ένα παζλ στην μία και ένα παζλ στον άλλον. Ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε ενός και το αντίστοιχο. Έγινε σκοτωμός στην αρχή! Ο μικρός ήθελε της μεγάλης και έτρεχε σε όλο το σπίτι με τα κομμάτια του παζλ στο χέρι του. Από πίσω η μεγάλη να στριγγλίζει, να φωνάζει και να κλαίει που της πήρε τα κομμάτια του παζλ της! Κατά συνέπεια, ο μικρός πήγε τιμωρία για 2 λεπτά, στην γωνία, πίσω από το πάγκο. Για λίγο ήταν ήρεμος, μετά όμως πάλι το έκανε. Ξαναπήγε τιμωρία, με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν τόλμησε να το ξανακάνει! Χαχαχα!

Να'ναι καλά οι "Νταντάδες Αμέσου Δράσεως" του Σκάι, που δείνουν ορισμένες πολύ σωστές κατευθύνσεις και μας βγάζουν από τα αδιέξοδα!

Καλημέρες!

2 σχόλια:

Ρεβεκκα είπε...

Αχ Καλλη μου... ετσι κανουν,να σου πω δεν εχω ακομα μεγαλο προβλημα αλλα κ λιγο που ειναι με ενοχλει...ο μικρος ειναι το ζιζανιο..αλλα που θα παει θα στρωσουν.φιλια πολλα

Mamma El είπε...

Που να δεις τι γίνεται με εμάς!
Ακόμα και τώρα που άλλαξαν δωμάτια και έχει η κάθεμια το χώρο της σφάζονται!!!!
Και εγώ θα αρχίσω τα υπογλώσσια!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India