Σάββατο, 12 Ιουνίου 2010

Δεν μετράει το τί λέμε, αλλά πώς το λέμε!

Προσωπικά πολλές φορές μου έχει τύχει και δύο άνθρωποι μου έχουν πει το ίδιο πράγμα αλλά με διαφορετκό τρόπο ο κάθε ένας! Στην μία περίπτωση με είχαν πιάσει τα νεύρα μου και στην άλλη ήμουν ευγνώμον! Η διαφορά είναι στην χροιά της φωνής, στην επιλογή των λέξεων, στο εάν είναι καλοπροαίρετος ή κακοπροαίρετος αυτός που θα σου κάνει μία παρατήρηση ή θα σου δώσει μία συμβουλή.

Αυτό ισχύει όχι μόνο στα σχόλια που λαμβάνουμε από τους άλλους αλλά και σε αυτά που λέμε εμείς. Εάν μία μέρα έχουμε νεύρα για κάποιο λόγο και το αφήσουμε να μας επηρρεάσει, αυτός που είναι απένταντί μας το καταλαβαίνει και ό,τι κι αν του πούμε θα το εκλάβει κακοπροαίρετα. Αυτό το έχω παρατηρήσει και στα παιδιά μου. Όταν η φωνή μου είναι πιό μαλακιά, οι λέξεις πιό προσεχτηκά διαλεγμένες, παρατηρούν, ακούν και αντιδρούν πολύ διαφορετικά σε σχέση σε μία αντίστοιχη περίπτωση όπου θα συμπεριφερθώ διαφορετικά!

Πόσο μάλλον όταν ο άνθρωπος που μας χρειάζεται είναι σε τέτοια ψυχολογική κατάσταση, που εκεί θα πρέπει να τον καλμάρουμε, να τον συνεφέρουμε και να του πούμε λέξεις που θα τον αγγίξουν και πραγματικά θα τον βοηθήσουν στο οποιοδήποτε πρόβλημά του!

Πάντα λέω ότι όταν διαλέγουμε και χρησιμοποιούμε σωστά τις λέξεις έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India