Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Επέτειος!

Σαν σήμερα πριν 4 χρόνια ετοιμαζόμουν για να ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας μαζί με τον αντρούλη μου! Μια ημέρα με πολλές αναμνήσεις, εκπλήξεις, συναισθήματα! Εκείνη την ημέρα ήμουν έγκυος 5 μηνών στην κορούλα μας. Όλα έγιναν πολύ πολύ γρήγορα αλλά καθόλου πρόχειρα και το ευχαριστηθήκαμε. Βέβαια αφού είδαμε την κασέτα από τον γάμο συννηδητοποιήσαμε το τί έγινε εκείνη την ημέρα. 

Εδώ να σας πω και το πώς μου έκανε πρόταση γάμου ο Νίκος. Όχι ότι δεν μου είχε πει ποτέ ότι θέλει να παντρευτούμε και να κάνουμε παιδιά, αλλά ποτέ επίσημα! Ένα απόγευμα λοιπόν που καθόμασταν και βλέπαμε ένα πρόγραμμα στην τηλεόραση, του λέω "ε ποτέ δεν μου έχεις κάνει επίσημη πρόταση γάμου με δαχτυλίδι και όλα τα σχετικά!". Και φυσικά αστειευόμουν! Αλλά εκείνος το πήρε στα σοβαρά!

Τότε δούλευα ακόμη και μια μέρα χτυπάει το τηλέφωνο, το κινητό μου, λέγοντάς μου μια φωνή ότι είναι από το "Πάμε Πακέτο"! Φυσικά δεν το πίστεψα στην αρχή! Για να μην σας τα πολυλογώ, κλείσαμε ραντεβού για να πάω στο στούντιο να "πάρω το πακέτο μου"! Μια υπέροχη ανθοδέσμη με κατακόκκινα τριαντάφυλλα με περίμενε στο άνοιγμα του γνωστού μπαούλου της Βίκης Χατζηβασιλείου! Η οθόνη λίγο μετά άνοιξε και ένα δαχτυλίδι μέσα σε όμορφο κουτάκι εμφανίστηκε, δυο χέρια τρεμάμενα το κρατάγανε και μια φωνή άρχισε να μου λέει για το πόσο ερωτευμένος είναι και το πόσο πολύ θέλει να συνεχίσουμε μαζί την ζωή μας. Ο Νίκος έκανε την εμφάνισή του στην οθόνη με μάτια σχεδόν υγρά και ανυπόμονα! Ο τοίχος έφυγε ... το δαχτυλίδι βρήκε την θέση του στο δάχτυλό μου ... χορέψαμε το τραγούδι που αργότερα θα χορεύαμε στον γάμο μας ...

Όσες φορές και να δω τα δύο βίντεο, το ένα από το "Πάμε Πακέτο" και το άλλο από το Μυστήριο του Γάμου, πάντα μα πάντα θα συγκινηθώ. Τώρα μετά από 4 χρόνια, πάμε στα 5, έχουμε περάσει πολλά, έχουμε ξεπεράσει πολλά, φέτος πρέπει να ξεπεράσουμε άλλο ένα μεγάλο εμπόδιο, πάντα όμως είμαστε δίπλα δίπλα, πιασμένοι χέρι χέρι, με υπομονή! Δύο πανέμορφα παιδάκια έχουν συμπληρώσει την οικογένειά μας! 

Εύχομαι πολλά πολλά ακόμη χρόνια, μέχρι τέλους, να περάσουν με αμείωτη αγάπη και ευτυχία για εμάς! 

...και ναι όλες τις προηγούμενες ημέρες το θυμόμασταν, σήμερα το ξεχάσαμε...όταν επιστρέψει από εξωτερικές δουλειές θα πρέπει να κάνουμε μια υπενθύμιση...

6 σχόλια:

Τζένη είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι μέχρι τα βαθειά γεράματα Κάλλη μου!

Πολύ συγκινητική η πρόταση γάμου σου και πολύ θα ήθελα να δω το βιντεάκι της πρότασης!!!Δεν το έχεις κάπου????

Φιλιά πολλά!!!

Mamma el είπε...

Καλά δεν το πιστεύω!!! Κρίμα που δεν την έβλεπα την εκπομπή...... Τι ωραία που θα ήταν να μπορούσες να μοιραστείς μαζί μας εκείνο το βιντεάκι!!!!

Κοπελάρα μου να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά, να χαίρεστε τα παιδάκια σας και να είστε πάντα μα πάντα αγαπημένοι!!!

Ρεβεκκα είπε...

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ.θΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ,ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙς?Αααααααααααααααααχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!συγκινηθηκα...

Kalli είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Πραγματικά με συγκινείτε! Το βιντεάκι δυστυχώς δεν το έχω ακόμη ...αλλά ευελπιστώ σε μερικές ημέρες να το αποκτήσω ψηφιακά! Οπότε αναμείνατε!!

misirlou misirlou είπε...

Γλυκια μου kalli ευχομαι ολες οι επιθυμιες σας και τα ονειρα σας να βγουν αληθινα!!!Μα πανω απο ολα οσα εμποδια βρειτε μπροστα σας να τα ξεπερνατε και να σας κανουν πιο δυνατους πιο δεμενους και πιο αγαπημενους!!!!

Kalli είπε...

Misirlou Misirlou
Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Με συγκίνησες! Να΄σαι καλά!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India