Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010

Το "σκοτώνεις" ή όχι;

Και φυσικά η ερώτηση είναι ρητορική! Η γιαγιά μου, μου έλεγε ότι όταν τα παιδιά κάνουν ησυχία, να ανυσηχείς, κάποια σκανταλιά κάνουν! Πόσες φορές έχει επιβεβαιωθεί!

Αλλά τις προάλλες βγήκα εκτός εαυτού! 

Μέχρι να πάω τουαλέτα την μεγάλη, ο μικρός είχε σκαρφαλώσει στην καρέκλα, είχε φτάσει την μολυβοθήκη, πήρε ένα κουτάκι που ανοίγοντάς το είναι σφραγίδα, είχε ξεκολλήσει το ταμπονάκι με το μελάνι (το οποίο ήταν και μαύρο) και είχε πασαλείψει  όλον τον κόσμο. Και σαν να μην του έφτανε αυτό, θεώρησε σωστό να πασαλείψει τα χέρια του, την μούρη του, το στόμα του, τα δόντια του, την γλώσσα του ...μια ομορφιά δηλαδή! 

Ε μετά πείτε μου, το "σκοτώνεις" ή δεν το "σκοτώνεις";

7 σχόλια:

Elinor είπε...

Και εγώ ορισμένες φορές λέω που είσαι 'Ηρώδη'; Αλλά τι να μου κάνει που μόνο για τα αγόρια ενδιαφερόταν.
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε νιώθω!
Τα λατρεύουμε τα ζουζούνια μας αλλά ορισμένες φορές μας φέρνουν στο αμήν.
Μια απορία έχω μόνο. Πως καθαρίσατε;

Ρεβεκκα είπε...

Αχ ποσες φορες ειμαι ετοιμη να τον 'σκοτωσω',τον μεγαλο γιατι ο αλλος ειναι ακομα μικρος.Δεν πιστευα μεχρι που μπορει να σε φτασει ενα 3χρονω παιδι.Πως ηρεμησες μετα?κ πως τα καθαρισες?

Kalli είπε...

Έλα ντε, ο Ηρώδης ήταν μόνο για αγόρια. Λοιπόν, για καλή μας τύχη το μελάνι δεν είχε ξεραθεί, έτσι με μπόλικη δόση σαπουνιού υγρού, τρίψιμο και μετά με υγρά μωρομάντηλα έφυγαν αρκετά. Τα μόνα σημάδια της αταξίας ήταν οι άκρες των δαχτύλων του που έμειναν μαύρες! Αλλά με επαναλαμβανόμενα πλυσίμα φεύγουν σιγά σιγά.

Όσο για τα νεύρα... του φώναξα πάρα πολύ, κρατήθηκα για άλλη μία φορά για κωλιά, πήγε τιμωρία στο δωμάτιό του και πιστεύω, θέλω να πιστεύω ότι του έγινε μάθημα! Η φωνή που έβαλα και μόνο, κάπως με εκτόνωσε! Μετά ο μικρός έκανε τις γνωστές μαλαγανιές στην μάνα του οπότε πώς να του κρατήσω νεύρα;; χιχιχιχιχι

misirlou misirlou είπε...

χαχαχαχααααααααα γελαω γιατι δε συνεβει σε μενα....χαχαχααααα.
Μ ολες τις αναποδιες που μου εχουν τυχει τις τελευταιες 2 βδομαδες...δε θελω κι αλλες ,να μου λειπει!!!?(και δεν τα εγραψα κι ολα στην αναρτηση μου)
Καλλι μου...υπομονηηηηηηηηηηη ο ουρανος θα γινει πιο γαλανος.....μια λεμονια ανθιζει στη γειτονιααα λαλαλαλαααα λαλαλαλαααα

Kalli είπε...

Γελάς ε;; Κακούργα!! Θα σου πω εγώ... δεν θα έρθει και εσένα η ώρα;;

Elinor είπε...

Η μικρή της προηγούμενη εβδομάδα είχε βγάλει το μέσα ενός πράσινου μαρκαδόρου. Κοινώς το σφουγγαράκι!
Αυτό με τη σειρά του είχε πέσει στο χαλάκι με αποτέλεσμα να μη το δω και να το πάω βόλτα πάνω στο ξύλινο πάτωμα πατώντας το!!!!!
Ο άντρας μου όταν το είδε έγινε έξαλλος.... Και σε λίγα λεπτά φεύγαμε για αγγλικά η μια και για κολύμπι η άλλη!!! Καθαρίσαμε το πάτωμα αλλά μας ξέφυγε το μπαλκόνι, αφού ο έξυπνος δικός μου άνοιξε την μπαλκονόπορτα και κράταγε το σφουγγαράκι του μαρκαδόρου προς τα έξω όσο μιλούσε στη μικρή..... Στάξανε μερικές σταγόνες, δεν τις είδαμε και όταν πήγα να τις καθαρίσω μετά τα μαθήματα των παιδιών ήταν πλέον αργά. Είχαν στεγνώσει και δεν έφευγαν με τίποτα!!!!

Kalli είπε...

Elinor, γλυκιά μου Elinor, δεν ξέρεις τους μαρκαδόρους που βγαίνουν με νεράκι;; Πάρε τους, θα σωθείς!!!! Σου το λέει μια παθούσα!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India