Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

Follow me Friday ...Χριστουγεννιάτικο


Η γνωστή σε όλους μας MammaEl έβαλε καινούριες ερωτήσεις για το Follow Me Friday με Χριστουγεννιάτικο χαρακτήρα! Ελάτε να παίξουμε!!


Πρώτα οι όροι του παιχνιδιού...

1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.

2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.

3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.

4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας
και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.





Πάμε να παίξουμε λοιπόν!

1. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας Χριστουγεννιάτικο δώρο;
Θυμάμαι πώς είχα ζητήσει μια φορά το άλογο της Barbie και την ίδια την κούκλα Barbie. Και ως διά μαγείας ο Άγιος Βασίλης το είχε φέρει μέσα σε κουτί! Για κάποιο λόγο μου έχει χαρακτεί στην μνήμη μου αυτό το δώρο!
 
2. Γράφατε γράμμα στον Άγιο Βασίλη;
Βεβαίως! Έγραφα κάθε χρόνο γράμμα στον Άγιο Βασίλη και ανυπομωνώ να έρθει η ώρα να γράψουμε μαζί με την κόρη μου και τον γιο μου το δικό τους γράμμα στον Άγιο Βασίλη.

3. Που σας αρέσει να γιορτάζετε τα Χριστούγεννα; Σε χωριό ή στην πόλη;
Αν και τις περισσότερες φορές Χριστούγεννα έχουμε κάνει στην πόλη, έτυχε μια φορά και κάναμε στην εξοχή. Περισσότερη σημασία για εμένα είχε και έχει οι άνθρωποι που είναι μαζί μου και μοιραζόμαστε την ημέρα των Χριστουγέννων. Όταν είναι οι άνθρωποι που αγαπώ και  νοιάζομαι μαζί μου τότε είναι οι ωραιότερες γιορτές του χρόνου όλου!

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σας Χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
 Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι το Τρίγωνα Κάλαντα! Το έχουν μάθει και τα παιδιά μου και το τραγουδάμε πολύ πριν μπουν τα Χριστούγεννα!!

5. Πότε μοιράζετε τα δώρα; Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά;
Τα δώρα μπαίνουν κάτω από το δέντρο από την αρχή που το στολίζουμε ... αλλά τα ανοίγουμε με το που έρθουν ανήμερα Χριστουγέννων!


Ωραίες οι σημερινές ερωτησούλες! Για να δω συμμετοχές!!

2 σχόλια:

ΓΩΓΩ είπε...

Αχ και εμενα η κορη μου τραγουδαει τα τριγωνα καλαντα και τρελενομαι οταν την ακουω!!!Ειναι σκετη γλυκα σου λεω!Φανταζομαι και τα δικα σου!!!

Mamma El είπε...

Εμείς πάλι έχουμε στο ρεπερτόριο μας πολλά χριστουγεννιάτικα τραγούδια και το CD που τα περιέχει παίζει καθόλη τη διάρκεια των Χριστουγέννων. Μη σας πω ακόμα και το καλοκαίρι, με το θερμόμετρο να χτυπάει 40 βαθμούς εμείς ακούμε τα "Λευκά Χριστούγεννα" χαχαχαχα.....

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India