Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

Ένα ξεχωριστό δωράκι...


Η φίλη μου Ρεβέκκα από το blog της "Mom of two princes" μου χάρησε ένα πολύ πολύ ξεχωριστό δωράκι! Το έχει επιμεληθεί μία φίλη της Ρεβέκκας από την blogογειτονιά, την οποία και πρόσθεσα στα ιστολόγιά μου αμμέσως μιας και έχει πολύ πολύ φαντασία, μεράκι και φαίνεται σε όλες τις αναρτήσεις της! Πρόκειτε για την Λούρδη! Όσες δεν την έχετε γνωρίσει, κάνε μία βόλτα στο blog της! Νομίζω θα έχετε την ίδια άποψη με εμένα! Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους!

Το χαρίζω σε όσες με διαβάζεται και με παρακολουθείτε!

2 σχόλια:

lourdi είπε...

Περασα να σου πω ενα ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!
Να εισαι παντα χαρουμενη και με υγεια!
Αν θες περασε απο το σπιτι μου εχω κατι για σενα..

Kalli είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Lourdi! Να 'σαι καλά! :-)

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India