Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Αναμνήσεις, επέτειος και γενέθλια!


Η φίλη μου MammaEl μέσα από το blog της και εν όψη γενεθλίων (να πω από τώρα Χρόνια Πολλά;) αλλά και επετείου πριν λίγες ημέρες (να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά! αν και τα είχαμε πει), μοιράζεται μαζί μας αναμνήσεις από την γνωριμία της με τον σύζυγό της, την πρώτη εξομολόγηση, την ημέρα του γάμου της και μας υπόσχεται και συνέχεια! Το προσωπικό ημερολόγιό της έχει μέχρι στιγμής 3 ενότητες.

Μεγάλος αγώνας για να ολοκληρωθούν οι ετοιμασίες, πολύ άγχος, μέχρι και εμένα με έποιασε το στομάχι μου όταν τα διάβαζα!!

Ελιζάκι περιμένω την συνέχεια!!!!!

5 σχόλια:

Mamma el είπε...

Δε σε πιστεύω φιλενάδα!!!
Πολύ με συγκίνησες τώρα.... Υπόσχομαι ότι σύντομα θα οι 3 ενότητες θα γίνουν 103!!!!
Πολλά φιλιά σε όλους σας.

Kalli είπε...

Καλέ πόσα επισόδεια θα υπάρχουν; Όχι τίποτα άλλο αλλά να τα προλαβαίνω!! :-))

newagemama είπε...

Γεια σας κορίτσια, έχετε τις καλύτερες ευχές μου. Με εντυπωσιάζει η ευκολία που μοιράζεστε μέσω των μπλογκς τόσο προσωπικές στιγμές. Μαμα Ελ να ζήσετε, περιμένουμε και σήριαλ!

Mamma el είπε...

Μην ανησυχείς παιδί μου. Θα σε ειδοποιάω!!!
Κλεοπάτρα μου ήταν κάτι που ήθελα να το μοιραστώ με τους αναγνώστες μου. Άλλωστε αν προσέξεις τα περισσότερα ιστολόγια αυτόν τον σκοπό έχουν. Όχι να βγάζουμε τα άπλυτα μας στη φόρα αλλά να παίζουν το ρόλο ενός ημερολογίου!
Και οι περισσότεροι κάπως έτσι το χρησιμοποιούν.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο!..
Ομολογώ ότι δεν έχω προλάβει να διαβάσω τα πάντα, αλλά θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ είναι να ζήσετε!..
Ελπίζω να έχετε απαθανατίσει αυτές τις υπέροχες και ανεπανάληπτες στιγμές και με όμορφες φωτογραφίες !!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India