Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

Για τις Γυναίκες


 "Εάν θέλετε να αναφανούν στην πατρίδα μας
άνδρες ενάρετοι και μεγάλοι,
διδάξατε στις γυναίκες τί είναι αρετή και αληθές μεγαλείο!
Διότι οι άνδρες παντού και πάντοτε ήσαν και θα είναι
έτσι όπως εξ απαλών ονύχων εμορφώθηκαν από τις μητέρες τους".
J.J. Rousseau

"Από την αγωγή της γυναίκας
πρέπει ν' αρχίσει κάθε αγωγή του μέλλοντος".
Vacherot

"Ανατρέφοντας μια κόρη είναι σα να ανατρέφεις μια ολόκληρη κοινωνία".
"Η ανατροφή της γυναίκας έχει πολύ σπουδαία επίδραση στον χαρακτήρα και την ευδαιμονία των λαών".
Michelet

"Αν έχω γεννηθεί γυναίκα,
γι΄αυτό μη με φθονείτε
που εγώ σπουδαιότερα προσφέρω στα κοινά:
γιατί μετέχω τ' ουρανού,
αφού άνδρες εγώ προσφέρω!"
Λυσιστράτη του Αριστοφάνη

"Και σεις, Θρόνοι πανάχραντοι, αγγελούδια
στην καρδιά μου - στην κούνια μου - σκυμμένα
με της αθανασίας τα τραγούδια
υμνολογείτε εσείς την θεία την γέννα."
στροφή από το ποίημα του Κ. Παλαμά "Ενας Θεός"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India