Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2011

Μία ξεχωριστή ημέρα...


Μην φανταστήτε ότι έγινε κάτι πολύ ιδιαίτερο αλλά σίγουρα αξιοπερίεργο. Έχω, και πιστεύω όλοι μας δηλαδή, έχουμε συνηθίσει να μπαίνουμε σε ένα λεοφωρείο ή να περπατάμε στον δρόμο και να ακούμε άσχημα λόγια από συνανθρώπους μας προς άλλους συνανθρώπους μας για... ψύλλου πήδημα!

Σήμερα, κατά ένα περίεργο λόγο, όλοι μα όλοι στον δρόμο ήταν με το χαμόγελο και πρόθυμοι να σε βοηθήσουν με ευγένια και χωρίς βιασύνη. 
-"μήπως έχετε να μου δώσετε ένα εισητήριο, και θα σας το πληρώσω"

-"μήπως μπορείτε να μου χτυπήσετε το εισητήριό μου;"
-"βεβαίως, μα βέβαια" με ένα χαμόγελο μέχρι να χείλη!

-"αχ συγγνώμη γιαγιάκα, είσαι καλά; θες βοήθεια;"

Λες και είχα βγει σε έναν άλλον κόσμο σήμερα! Λέτε να είμαι υπερβολική;;

Πάντως, κάπου έχω ακούσει ότι το κρύο επιδρά θετικά στην ψυχολογία των ανθρώπων, γι΄αυτό και οι πιό Βόρειες χώρες που έχουν περισσότερο κρύο και παγωνιά καθόλη την διάρκεια του χρόνου, είναι πιό καλοπροαίρετοι. Ενώ, η πολύ ζέστη κάνει τους ανθρώπους ανυπόμονους, οξύθυμους και με το παραμικρό έτοιμοι για καυγά! Κάτι σας θυμίζει;; 

Πάντως δεν θα μπορούσα να ζήσω ποτέ μα ποτέ σε μία χώρα που επικρατεί το ψύχος!! π.χ. Ανταρκτική... απαπαπα θέλω τον ήλιο εγώ και την θάλασσα την δροσερή το Καλοκαίρι, αραχτή σε μια αμμουδιά, σε νησάκι ή παραθαλλάσια περιοχή και να μείνω εκεί!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India