Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

η Συνήθεια

Η Συνήθεια είναι ουσιαστικά μια παγίδα που όλοι εγκλωβιζόμαστε στην καθημερινότητά μας.

Για να δούμε τί κάνουμε από το πρωί ...

Ντριιιιιιιιιιιιν ξυπνητήρι 
Τσαπ το χέρι απάνω για να κλείσει (αυτόματη κίνηση)
Βγάζουμε να σκεπάσματα και με βαρυά βήματα πάμε προς το μπάνιο για να πληθούμε - βουρτσίζουμε δόντια κλπ
Λέμε 'καλημέρα' ε δείνουμε και κάνα φιλάκι στο έτερον ήμιση!
Πετάμε και κάνα 'σ'αγαπώ, θα τα πούμε μετά' ...και έξω από την πόρτα προς την δουλειά!

Ωραίαααααααα και η ημέρα ξεκινά...;

Πόσο πολύ αυτή η 'καλημέρα' ή το 'σ'αγαπώ' δεν είναι μέσα στις συνήθειές μας και κατά πόσο ΟΝΤΩΣ τα εννοούμε γιατί τα αισθανόμαστε και ΘΕΛΟΥΜΕ να τα εκφράσουμε;

Δεν αντιλέγω, κι εγώ έχω μπει σε αυτήν την παγίδα. Γιατί να την αφήσω όμως να με εγκλωβίσει; Από την στιγμή που την έχω αντιληφθεί πού κρύβετε, πλέον θα διαλέξω δικό μου δρόμο και θα προχωρήσω. Θα την παρακάμψω και θα είμαι εγώ αυτός που θα ορίζω τί και πώς και το πότε θα πω ή θα κάνω κάτι συνηδειτά, κι όχι επειδή αυτή η "Συνήθεια" με έχει παγιδεύσει να κάνω. 

Δεν είμαι ρομπατάκι. Είμαι νοήμον άνθρωπος. Σκέφτομαι και πράττω. 

Εάν διψάσω θα πιώ νερό. 
Εάν αγαπώ θα το πω, θα το εκφράσω. 

Η "Συνήθεια" μου υπαγορεύει ότι θα το κάνω επειδή αυτό είναι το τελετουργικό της καθημερινότητάς μου.
Εγώ, σαν νοήμον άνθρωπος, θα το κάνω επειδή θέλω να το κάνω, και δεν μου το επιβάλλει η "Συνήθεια".


3 σχόλια:

Mamma El είπε...

Γενικώς μέσα στην ημέρα κάνουμε πολλές αυτόματες κινήσεις! Η συνήθεια και η ρουτίνα στην οποία έχουμε εγκλωβιστεί οι περισσότεροι στην καθημερινότητα μας κάνουν να ξεχνάμε την ουσία των πραγμάτων.

Maria Z είπε...

Επαναστατικό μου πνεύμα εσύ!!!! χα χα χα Πάντως είναι γεγονός οτι πολλά πράγματα της καθημερινότητάς μας τα κάνουμε απο συνήθεια (εγώ για παραδειγμα τρώω χα χα χα)
Σε φιλωωωωωωωωωωωωωωωω

Καλλη είπε...

Ναι έχει αρχίσει και μου βγαίνει ένα επαναστατικό ... πνεύμα όπως λέτε... αλλά μπορεί και να το είχα από πριν, απλά τώρα εκδηλώνεται!!
Μαρία το φαγητό δεν είναι συνήθεια, είναι απόλαυσηηηηηηηηηηηηηη! Όλα μας τα έχουν κόψει, αυτό ποτέ!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India