Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Βραβειάκι!!...& πρόσκληση για συζήτηση!!

Είναι το πρώτο για φέτος, το οποίο μου το έδωσε η ιντερνετική και όχι μόνο φίλη μου MammaEl. Ευχαριστώ πολύ για αυτό το υπέροχο βραβείο! Είναι παράδοση όπως είπες και εσύ φίλη μου καλή, ανάμεσα στα ιστολόγια να γίνονται κατά καιρούς διάφορα αλισβερίσια. Ένα από αυτά είναι και η παράδοση της ανταλλαγής βραβείων! Σκοπός, να γνωρίζουμε νέα ιστολόγια ενδεχομένος, να θυμόμαστε άλλα, και να ανταλλάζουμε απόψεις στον μεγάλο αυτόν ιντερνετικό κόσμο!

Εδώ θα μου δώσετε λίγες γραμμές για κάτι που με έχει απασχολήσει το τελευταίο διάστημα σχετικά με αυτό. Τα ιστολόγια έχουν δημιουργηθεί με σκοπό την δωρεάν ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων, επαγγελματικών σκοπών κλπ. Με λίγα λόγια, προσφέρεται ένας τρόπος ανέξοδος για επικοινωνία και διαφήμιση, ειδικά στους δύσκολους καιρούς όπου ζούμε.

Τελευταία όμως, αρκετοί bloggers στην ανταλλαγή banners, ζητούν κάποιο αντίτιμο οικονομικό. Και για να μην παρεξηγηθώ, να πω ότι δεν τους αδικώ, μιας και ενδεχομένως και εκείνοι οι φίλοι bloggers προσπαθούν να αποκτήσουν ένα εισόδημα από το ιστολόγιό τους. Καλώς ή κακώς προσωπικά διαφωνώ κάθετα σε αυτό. Διατηρώ και πιστεύω ακράδαντα στον ΘΕΣΜΟ της δωρεάν επικοινωνίας και διαφήμισης μεταξύ ιστολογίων! Όλοι μας, τουλάχιστον όλοι όσοι έχω γνωρίσει όλο αυτό το διάστημα που είμαι στον κόσμο των ιστολογίων, είτε επαγγελματίες είτε όχι, διατηρούν αυτό το θεσμό (αν μου επιτρέπεται να το χαρακτηρίσω έτσι). Εάν θέλουμε να "επιβιώσουμε" και να "αντέξουμε" όσο το δυνατόν περισσότερο στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό, είναι η αμοιβαία αλληλοβοήθεια. (Η ανταλλαγή προϊόντων ίσως να είναι καλύτερη διέξοδος, από όσο τα λεφτά! Για σκεφτήτε το!)

Προσκαλώ λοιπόν όλα τα ιστολόγια & οι αναγνώστες μου που με παρακολουθούν, να αναρωτηθούν και να πάρουν θέση σε αυτό. Να δημιουργηθεί ένας διάλογος με το συγκεκριμένο θέμα.

Και εδώ, σας ευχαριστώ που μου δώσατε την άδεια για λίγες γραμμές αναφερόμενη σε αυτό το θέμα, και για να επιστρέψουμε στο βραβείο μας, και για να τηρήσω τους κανόνες των bloggers πρέπει να αναφέρω 15 ιστολόγια που χαρίζω αυτό το βραβείο, καθώς και 7 πράγματα τυχαία για τον εαυτό μου...

Ξεκινώ...

1. είμαι ρομαντική,
2. είμαι ευαίσθητη,
3. δύνομαι σε φιλία και σχέση ολοκληρωτικά,
4. είμαι τελειομανής,
5. αγαπώ τις καλές τέχνες,
6. είμαι φυσιολάτρης,
7. αγαπώ να αγαπώ και να αγαπιέμαι άνευ όρων!

Τα ιστολόγια που θα παραλάβουν το παραπάνω βραβειάκι είναι...

1. το Keep Thinking με την φίλη μου Μαρία, με υπέροχες κατασκευές!
2. το misirloumisirlou με την φίλη μου Αλεξάνδρα, με επίσης υπέροχες κατασκευές!
3. το newagemama που όλο με βάζεις σε σκέψεις!
4. το styleitchic με όλο καινούριες ιδέες!
5. το thatseat, το οποίο βρήκα πρόσφατα και όλο λιχουδιές εύκολες μας προσφέρει!
6. το love-love2love, που όλο μας ταξιδεύει,
7. το thalassitsa(Καραμέλα & Λεμόνι), που δεν το παρακολουθώ όσο θα ήθελα ομολογώ!,
8. το mamastodromo για το υπέροχο έργο που κάνει,
9. το Δια χειρός μεταμορφώσεις,
10. το στον δικό μου υπέροχο κόσμο,
11. το omorfimama,
12. το create the style,
13. το kouzinogata,
14. το i am zeffy and i love to scrab,
15. το livethelife


Σκοπός της λίστας μου, είναι να αναγνωριστούν περισσότερα ιστολόγια. Ανακαλύψτε τα και εξερευνήστε τα! Καλό Χειμώνα!

6 σχόλια:

Mamma El είπε...

Τώρα θα αφήσω σχόλιο εδώ χαχαχα.......
Εύχομαι και αυτή η χρονιά να είναι εξίσου δημιουργική και με πολλές νέες αναρτήσεις αλλά και καινούργια ιστολόγια, όπως η περσινή!

newagemama.com είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Ζήτω το μεράκι, ναι στη γνήσια ανταλλαγή επικοινωνίας, όχι στη συναλλαγή. Οι άνθρωποι είναι πάνω από τα χρήματα, το ξεχάσαμε γι΄αυτό και φτάσαμε μέχρι εδώ!

Pela Sofi είπε...

Σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβειάκι και ελπίζουμε να τα λέμε!! Πάντως εμείς θα ξαναεπισκεφτούμε σίγουρα το σπιτάκι σου!φιλιά πολλά!

maritsa είπε...

ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!

Pela Sofi είπε...

Καλησπέρα! Σου έχουμε ένα δωράκι-βραβειάκι. Πέρνα από το σπιτάκι μας να το παραλάβεις. :)

love2love είπε...

αληθεια; με παρακολουθεις; χαχα ευχαριστω πολυ σιγουρα θα γραψω κατι αν και λεω να ξεφυγω απο τους κανονες

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India