Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

Μία βόλτα στο Σύνταγμα & Θέλω να δω την θετική πλευρά....

...για όσο αυτή υπάρχει.

Δεν θέλω να ακούω άλλο για κρίση. Θέλω να παλέψω με όσο έχω καθαρό μυαλό για τα παιδιά μου.
Δεν θέλω να ψάχνω για στατιστικές καταθλίψεων & αυτοκτονιών. Θέλω να αξιοποιήσω αυτά που έχω & να παλέψω για περισσότερα.
Δεν θέλω να μου ριμάζουν την ψυχολογία κάποιοι επειδή έτσι αποφάσισαν. Θέλω να ζήσω την ζωή μου, την καθημερινότητά μου με όσο το δυνατόν πιό έντονα θετικά συναισθήματα μπορώ!


Θέλω να ζω την θετική πλευρά της ζωής και να το μεταδίδω και στους άλλους γύρω μου. Γιατί εμείς φτιάχνουμε την ζωή μας. Γιατί εμείς επιλέγουμε το πώς θα ζήσουμε.

Σήμερα έκανα βόλτα στο Σύνταγμα. Κάθησα σε ένα παγκάκι και παρακολουθούσα τους περαστικούς. Είδα μία εικόνα που θα μπορούσα να την αποθανατίσω με το κινητό μου με ένα κλικ, αλλά δεν ήθελα να με πάρουν χαμπάρι εδώ που τα λέμε. Ένα νεαρό ζευγάρι, όχι παραπάνω από 30 χρονών, κρατιόταν χέρι χέρι, με χαμόγελο στα χείλη, με την χαρούμενη διάθεση φωταγωγημένη στα πρόσωπά τους. Κάνανε κι εκείνοι την βόλτα τους στο Σύνταγμα κατευθυνόμενοι προς την Ερμού(;).
Θα μου πείτε, πού είναι το παράξενο; Ο άντρας ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι. Η κοπέλα τον κρατούσε σφιχτά από το χέρι και έβλεπα στο πρόσωπό της την ένοια της για τον άνθρωπο στο καροτσάκι, που για εκείνη ήταν εκείνη την στιγμή ο άνθρωπος που περπατούσε δίπλα της.
Σίγουρα, εκείνη την στιγμή πολλοί τους έβλεπαν. Σε πολλούς θα φάνηκε ...παράξενο(;). Βλέπετε στην Ελλάδα δεν έχουμε συνηθίση το διαφορετικό. Το ζευγάρι χαιρόταν την ημέρα (που σήμερα ήταν πραγματικά χαρά Θεού), χωρίς να τους σταματήσει το ...καροτσάκι.
Εγώ έκατσα για λίγο ακόμη στο παγκάκι, με έλουσε ο ήλιος και αφού συναντήθηκα με μία φίλη, αποχώρησα για το σπίτι και τα παιδάκια μου. Η ημέρα σήμερα είχε κάτι το διαφορετικό. Κι αυτό οφείλεται σε αυτό το ζευγάρι, που όπου κι αν είναι, όποιοι κι αν είναι, να είναι πάντα έτσι αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!

2 σχόλια:

Mamma El είπε...

Αχ βρε φιλενάδα με συγκίνησες πρωί πρωί!

Ρεβεκκα είπε...

μολις διαβασα το υπεροχο αρθρο σου κ πραγματικα με συγκινησες...

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India