Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

Άνεργες μαμάδες εν δράση!

Τελευταία λόγω κάποιων απρόσμενων γεγονότων, μπήκα στην διαδικασία για αναζήτηση εργασίας. Ναι, μετά από κοντά 3 χρόνια! Το πρώτο μέλημά μου όμως είναι τα παιδιά. Τα οποία δεν έχουν να μείνουν με κάποιον για να βρω απασχόληση πλήρου ωραρίου.

Οπότε ξεκινάω να ρωτήσω σε Παιδική Στέγη. Μιας και έχω ανεξάρτητο βιβλιάριο ασθενείας, με πληροφορούν ότι μπορώ να κάνω αίτηση στο ΙΚΑ για να πληρώσω μόνο 250 ευρώ μηνιαίως και για τα δύο παιδιά. Διαφορετικά, εάν πάω ιδιωτικά θα πρέπει να πληρώσω 490 ευρώ. Πράγμα αδύνατον! Τρεχάτε καλά μου ποδαράκια λοιπόν για να κάνω την αίτηση στο ΙΚΑ. Φτάνοντας δεν με αφήσανε καν να κάνω την αίτηση, γιατί θέλανε οπωσδήποτε χαρτί εργοδότη. Το ότι έχω ατομικό ακόμη βιβλιάρια ασθενείας εν ενεργεία δεν τους κάνει! Και πώς θα βρω δουλειά εάν δεν μπορώ να αφήσω κάπου τα παιδιά; Το "καλό" ελληνικό σύστημα! Τζίφος η υπόθεση λοιπόν, και απογοητευμένη φεύγω από το ΙΚΑ.

Και ήμαστε εκεί που ήμαστε πριν. Τί κάνουμε; Υποθέτω πολλές μανούλες άνεργες, που δεν έχουν πού να αφήσουν τα παιδάκια τους θα έχουν έρθει στην ίδια θέση με εμένα. Ψάξε ψάξε όμως, πολλές φορές έρχονται οι λύσεις από εκεί που δεν τις περιμένεις. Μπορεί όχι όπως ακριβώς θα ήθελες να είναι τα πράγματα, αλλά προσαρμόζεσαι.

Προσωπικά προσαρμοστήκαμε στο να βρω μία εργασία part time, δηλαδή 4 ωρών και φυσικά κάπου κοντά στο σπίτι μου. Διαφορετικά δεν θα με βολεύει και δεν θα με συμφέρει! Μία φίλη μας που γνωρίζουν τα παιδιά μου, προσφέρθηκε να τα κρατάει όταν δεν θα έχει δουλειά και εκείνη. Έχουμε και τον παππού μας. Οπότε βλέπουμε πώς θα λειτουργήσει.

Κάπου είχα ακούσει επίσης το εξής. Μιας και το πρόβλημα είναι συχνό, μια μανούλα προσφέρθηκε να κάνει ανταλλαγή baby sitting. Τί σημαίνει αυτό; Όταν θα δουλεύει να φιλεξενείτε το παιδί σε σπίτι μιας μαμάς που έχει παιδάκι κι εκείνη. Όταν θα δουλεύει η δεύτερη, θα φιλεξενεί το παιδάκι της η πρώτη μαμά. Προϋπόθεση για να δουλέψει όλο αυτό βέβαια, είναι η αμοιβαία αλληλοεμπιστοσύνη πρώτα από όλα. Και δεύτερον οι μαμάδες να μένουν στην ίδια περιοχή, κοντά.

Κάτι άλλο είναι, εάν μπορεί η μανούλα να δουλεύει από το σπίτι της. Κάποιο χόμπυ, χειροτεχνία, μπορεί να γίνει η αφορμή για να λειτουργήσει επαγγελματικά και να κερδίσεις κάποιο χαρτζηλίκι. Έτσι έχεις και τα παιδιά σου μαζί και κάνεις και την δουλειά σου! Πάνω σε αυτό θα ακολουθήσει άλλη ανάρτηση καινούρια με παραπάνω πράγματα με οδηγίες προς ...ναυτηλωμένους!

2 σχόλια:

Mamma el είπε...

Τελικά από ΙΚΑ δεν δέχτηκαν να συμπληρώσεις την αίτηση. Εγώ νόμιζα από την Παιδική Στέγη. Τέσπα, αυτά αλληλοσυμπληρώνονται.
Για δώσε ιδέες για εργασία από το σπίτι καλέ. Με ενδιαφέρει πολύ...... Κουράστηκα με τα σούρτα φέρτα. Δεν ξέρω αλλά το σκέφτομαι πολύ, το ξέρεις εσύ όμως, να φύγω από το γραφείο. Θα έχω περισσότερο χρόνο με τα παιδιά. Έχω την εντύπωση ότι τελικά τώρα με χρειάζονται περισσότερο που είναι στο σχολείο....

Kalli είπε...

Εσένα σε έχω χάσε αυτές τις ημέρες! Θα σε πάρω τηλέφωνο το απόγευμα. Ιδέες για δουλειά από το σπίτι... ας κάνουμε μία καινούρια ανάρτηση για αυτό.

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India