Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

Follow me Friday!


Παρασκευή καλέ!! Ημέρα για το παιχνιδάκι μας!! Δεν πιστεύω να το ξεχάσατε;!

Λοιπόν, μία επανάληψη των όρων...
1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όποιο ιστολόγιο τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης του (αν δεν είστε ήδη φυσικά).

Και για να μπορέσουμε να γνωριστούμε καλύτερα θα υπάρχουν  και 5 ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντήσετε στο ιστολόγιο σας. Την προηγούμενη φορά είχαμε απαντήσει στις εξής 5 ερωτήσεις 
1. Τι σας λείπει περισσότερο από την παιδική σας ηλικία;
2. Είχατε ποτέ φίλο από αλληλογραφία;
3. Που θα θέλατε να μένετε;
4. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
5. Ποια είναι η μεγαλύτερη επιθυμία σας;
Αυτή τη φορά λέω να βάλω άλλες ερωτήσεις ... οι οποίες είναι 
1. Τί θα θέλατε να είχατε εδώ και τώρα;
 Μία σοκολατόπιτα για να είμαι ειλικρινής!
2. Πού θα θέλατε να ταξιδέψετε εδώ και τώρα;
 Πορτογαλία! Είχα πάει κάποτε, αλλά για πολύ λίγο. Δεν πρόλαβα να δω και πολλά.
Οπότε άλλη μία εξόρμηση εκεί θα ήταν ό,τι πρέπει!
3. Εάν είσασταν Πρωθυπουργός για μία ημέρα τί θα κάνατε εδώ και τώρα;
 Χα! Θα έβαζα εισόβια στην φυλακή όλους όσους γλεντάνε στις πλάτες μας! Αφού τους
τα πάρω πίσω, όλα όσα πήραν!
4. Τί δεν προλάβατε να κάνετε στην προ-παιδιών εποχή και θέλετε να το κάνετε εδώ και τώρα;
"Τα ποτά και τα ξενύχτια έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια" γι΄αυτό κι έπρεπε να το κάνω πριν, τώρα
είναι αργά!
5.  Εδώ και τώρα, μεταξύ μας, ποιό είναι το καλύτερό σας προταίρημα;
Είμαι ειλικρινής ... μμμμ μάλλον το χειρότερο είναι αυτό τώρα που το ξανασκέφτομαι!


Για να δω απαντήσεις!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

Mamma el είπε...

Εγώ την επόμενη Παρασκευή!!!
Σήμερα έπαιξα!

Ρεβεκκα είπε...

Επαιξα και εγω.τα λεμε παλι την επομενη Παρασκευη...

Ρεβεκκα είπε...

και εγω επαιξα ηδη σημερα.τα λεμε την επομενη Παρασκευη...

NANTIA είπε...

Κι εγώ έπαιξα το παιχνιδάκι! Και σε γνώρισα και φυσικά έγινα αναγνώστριά σου!!! Τα ξαναλέμε!

Kalli είπε...

Ρεβέκκα
ραντεβού κάθε Παρασκευή θα δείνουμε! χαχαχαχα

Νάντια
σε ευχαριστώ πολύ! και εγώ σε επισκέφτηκα και σε έβαλα στο blog roll μου! :-)

ΓΩΓΩ είπε...

Εμεις δωσαμε και οι δυο ερωτησεις ε...(χα,χα,χα)
Λοιπον να απαντησω στις δικες σου...
1.Θα ηθελα να ειχα αδεια απο τη δουλεια μου...
2.Απο που να αρχισω...Παρισι,Ρωμη,Αμστερνταμ,Λονδινο,Νεα Υορκη,Βενετια...
3.Θα τιμωρουσα και εγω τους κλεφτες...
4.Μπορω να πω οτι ,οτι ηθελα να κανω προλαβα και το εκανα ευτυχως!
5.Ειμαι εξω καρδια!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India