Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

Έχω νεύρα όταν ...

  • παίζει κάποιος με την ψυχολογία μου
  • ανατρέπεται το πρόγραμμά μου
  • κάνει φασαρία με την αυγούλα ή μεσημεριάτικα η από πάνω ένοικος λες & κάνει μετακόμιση
  • μιλάω σοβαρά & μου κάνουν πλάκα
  • με πέρνουν τηλέφωνο για έρευνες & δημοσκοπήσεις
  • εξαρτιέμαι από άλλους
  • δεν με ακούν, αλλά κάνουν πως ακούν
  • δεν με πέρνουν στα σοβαρά
  • βρέχει & δεν μπορώ να πάω βόλτα
  • έχει κρεβατομουρμούρα
  • πετάνε τα πράγματα από εδώ & από εκεί & όχι στην θέση τους
  • όλα περνάνε από το χέρι μου
...όχι δεν είμαι γκρινιάρα, μην το ξαναπείτε αυτό, μια κρίση ήταν και πέρασε!

4 σχόλια:

Ρεβεκκα είπε...

δεν εισαι γκρινιαρα μην ανησυχεις...ολους μας πιανει αυτη η κριση.εμενα δηλ αρκετες φορες.αυριο το πρωι που θα ξυπνησεις θα ειναι ολα καλυτερα...

Kalli είπε...

μα κι αυτός ο καιρός βρε παιδί μου δεν βοηθάει και πολύ! δεν μπορώ τόση βροχή! ...αλλά μετά ναι ήμουν όντως πιό ήρεμη! :-)

misirlou misirlou είπε...

πεστα καλλι μου!!! μοιρασου τα μαζι μας...και θα δεις πως ολα μετα
θα ειναι καλυτερα.
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΛΙ.

Mamma el είπε...

Ποιος σε είπε γκρινιάρα ε; Όλες παιδί μου τα ίδια περνάμε!!! Πες τα κορίτσι μου να αλαφρύνεις.
Αγκαλίτσα;

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India