Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

Follow me Friday!

Ήρθε Παρασκευή;; Πέρασαν οι ημέρες και δεν τις κατάλαβα. Ευτυχώς που η γλυκιά Γωγώ μου το θύμησε!  

Μία επανάληψη για το παιχνίδι ...

Οι όροι ...
1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο blog σας.

2. Να ανεβάσετε την φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας blog.

3. Να αφήσετε το σχόλιό σας σε όσα blog τύχει να δείτε την σχετική ανάρτηση.

4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε είδη.



1.Πείτε κάτι  που σας εκνευρίζει !!
Η αχαριστία!

2.Τι κάνει έναν φίλο καλό ??
Να είναι παρόν!

3.Ποιό είναι το μεγαλύτερο ελάττωμά σας ??
Είμαι υπέρ-αναλυτική πολλές φορές!

4.Πείτε κάτι που δεν θα μπορέσετε να ξεπεράσετε πότε στη ζωή σας !!!
Πιστεύω, ή τουλάχιστον θέλω να πιστεύω, ότι προσπαθώ και ξεπερνώ ο,τιδήποτε.

5. Η δουλειά σας είναι αυτό που πάντα θέλατε να κάνετε ??
Δεν θα το έλεγα. Μάλλον δεν το έχω βρει ακόμη.

6 σχόλια:

ΓΩΓΩ είπε...

Σημερα παιξαμε λιγοτερες ειδα!!!Κριμα !!!Καλο Σαββατοκυριακο!!!Φιλακια

Τζένη είπε...

Κάλλη μου υπέροχο το blog σου!πολύ μου αρέσει!

Τζένη είπε...

Γωγώ μου μπορεί να το έκαναν τετραήμερο και να λείπουν!γενικά αυτές τις μέρες δεν είδα να κινείται πολύ ο blogοκοσμος!

Mamma el είπε...

Καλέ να 'μαι και εγώ. Άργησα και εγώ αλλά τα κατάφερα......
Να δεις Γωγώ μου που μέχρι αύριο, ή έστω μέχρι τη Δευτέρα θα είμαστε περισσότερες....
Φιλάκια.

Kalli είπε...

Τζένη καλώς ήρθες στο blog, χαίρομαι που σου αρέσει! Περιμένω και τις δικές σου σκέψεις, σχολιασμούς :-)

Γωγώ & MammaEl μάλλον κάποιοι την έκαναν για αλλού, σε κάποια εξοχή! Γι΄αυτό κι εμείς θα πάμε μονοήμερη αύριο! Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

Ρεβεκκα είπε...

εδω και εγω κοριτσια,χθες ειχαμε διακοπη ρευματος και σημερα ημουν αδιαθετη ετσι αργησα λιγο αλλα τελικα επαιξα και εγω.φιλακια

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India