Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

Ένα παιδί δίνει 17 πολύτιμες συμβουλές στη ΜΑΜΑ του.

Η αγαπημένη μας MammaEl μοιράζεται μαζί μας ένα κείμενο που έδωσε η δασκάλα στο νηπιαγωγείο της μεγάλης της κόρης. Πραγματικά ενδιαφέρον! Είναι αυτό που λέμε βλέπεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία!

17 υπέροχες συμβουλές για όλες τις μαμάδες που θα μπορούσαν να μας πουν και τα δικά μας παιδιά!!! Διαβάστε τες με προσοχή και σκεφτείτε τις καλά μια προς μια. Υπάρχουν στιγμές που έχετε υποκύψει σε κάποια από αυτές; Γιατί τελικά και τα παιδιά μας μπορούν να μας πουν πολλά ΜΗ!

1. Μη φοβάσαι να είσαι σταθερή μαζί μου. Αυτό με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.

2. Μη με παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολύ καλά πως δεν θα πρέπει να μου δίνεις οτιδήποτε σου ζητώ. Σε δοκιμάζω μονάχα για να δω.


3. Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερος/η από ότι είμαι. Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά τον/την σπουδαίο/α.

4. Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πεις αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δυο μας.

5. Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω.

6. Μη με προστατεύεις από τις συνέπειες των πράξεων μου. Χρειάζεται πολλές φορές να πάθω για να μάθω.

7. Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα-ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.

Για να διαβάσετε τις υπόλοιπες 10 απλά πατήστε στον σύνδεσμο 17 πολύτιμες συμβουλές .

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India