Σάββατο, 7 Αυγούστου 2010

“Κου-κου-βάου” ...μαμά!


Είναι ωραίο να ξέρεις ότι κάνεις ό,τι μπορείς καλύτερο για τα παιδιά σου, αλλά είναι ακόμη καλύτερο όταν σου το λένε κι όλας, όταν φαίνεται η απόδοση των κόπων σου, των ξενυχτιών σου, των ανυσηχιών σου. Όταν επιμένεις και μένεις σταθερή στις αξίες σου και τις πεποιθήσεις σου ότι αυτή η γραμμή που ακολουθείς είναι αυτή που ταιριάζει για τα δικά σου παιδιά.

Πρόσφατα μου είπαν ότι η κόρη μου και ο γιος μου, φαίνονται ήρεμα και ευτυχισμένα παιδιά. Και όταν λες κάτι τέτοιο είναι πάντα με βάση κάτι άλλο, για να υπάρχει το μέτρο σύγκρισης. Αυτό μου έδωσε απαίραντη ευτυχία και, πώς να το κάνουμε, υπερηφάνια. Μου έδωσε δύναμη για να συνεχίσω ακάθεκτη αυτό που ξέρω να κάνω. Κλείνω τα αυτιά σε ό,τι κι αν μου λένε αντίθετα από αυτά που κάνω, από το πιό μικρό έως το πιό μεγάλο.

Αυτό το καθευτό που υπόθηκε, δεν θα είχε την ίδια βαρύτητα βέβαια εάν το έλεγε ο οποιοσδήποτε. Οπότε με επηρέασε και ο άνθρωπος που το είπε. Ένας άνθρωπος που νοιάζομαι, με αγαπάει και τον αγαπάω, που είναι οικογένειά μου. Πολλές φορές θαυμάζω την απλότητα κάποιων ανθρώπων και το ότι η επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα δεν τους ενοχλεί, σαν να μην έχουν κάποιο απότερο σκοπό, όνειρο, στόχο. Όμως πολλές φορές αυτοί οι άνθρωποι, μέσα από αυτήν τους την απλότητα βγάζουν τις πιό μεγάλες αλήθειες και αξίες για την ζωή. Δεν είναι φοβερό;

Βλέπω τα παιδάκια μου που είναι ευτυχισμένα και χαίρονται με το κάθετί, που πολλές φορές είναι αγριμάκια αλλά είναι κι αυτό μέσα στο πρόγραμμα της μάθησης, που θέλουν να σε ακούσουν με τόση μεγάλη προσοχή για να μάθουν όλα τα μυστικά που δεν ξέρουν, που μιλάνε σαν μεγάλοι για να νοιώσουν ότι κι αυτά είναι σαν κι εμάς τους “μεγάλους”, που κάνουν τα πιό μωρά για να τα προσέξουμε περισσότερο, που εκφράζουν την αγάπη τους με κάθε τρόπο.

Γι' αυτό ακριβώς, ένοιωσα εκείνη την στιγμή “κου-κου-βάου” ...μαμά!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India