Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010

Καινούργια ξεκινήματα.

"Για μία διετία, από το 2007 έως τον Οκτώβριο του 2009, ο Κρόνος σας έκανε ακόμη πιο σοβαρούς. Πολλοί από εσάς παντρευτήκατε, άλλοι αυξήσατε τον αριθμό των μελών της οικογένειάς σας με την άφιξη ενός μωρού.
Στα επαγγελματικά σας, παρ όλο που τα δώσατε όλα, τα αποτελέσματα άργησαν να έρθουν.
Εάν, όμως, κάνετε νέα ξεκινήματα, το βέβαιο είναι ότι
θα έχουν διάρκεια.
Η σκληρή προσπάθεια που κάνατε σε όλους τους τομείς δεν είχαν άμεσο αποτέλεσμα, αυτό σας κούρασε και μειώθηκε η μνημειώδης υπομονή της Παρθένου."

διαβάστε περισσότερα στο idiadromi


Και έπεσα σήμερα απάνω σε αυτό καθώς σέρφαρα για καινούρια νέα ... μήπως έχουν διαβάσει την σκέψη  μου; Μήπως κάποιος/κάτι μου κάνει πλάκα; Μήπως αόρατα σχοινιά μας κινούν δείνοντας την ψευδαίσθηση ότι είμαστε ελεύθεροι να κινούμε τις ζωές μας; 

Έχει πέσει 'μέσα' τόσο στα προσωπικά/οικογενειακά όσο και στα επαγγελματικά. Μετά από ένα 'διάλλειμα' 2 ετών, για οικογένεια, στα επαγγελματικά σκέφτομαι να ξαναξεκινήσω.Όχι μόνη μου, αλλά σε κάποιον εργοδότη. Λέτε καθώς πλησιάζω τα πρώτα -άντα (30άντα) να με ποιάνει ψιλοπανικός για το μέλλον στα επαγγελματικά και γενικότερα; Τα παιδιά σε λιγότερο από 2 χρόνια θα πάνε σχολείο. Σιγά σιγά θα απομακρύνονται από την 'φούστα' μου, ο ελεύθερος χρόνος μου θα αυξάνει.

Μεγαλώνω μαμά! Γερνάω μαμά!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India