Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010

Σοφίες για τον γάμο από την Γυναίκα με τα Χιόνια στα Μαλλιά. Part 3

"όλα τα άσχημα προκαλούντε από την ανέχια, γιατί τα χρήματα θα είναι πάντα λίγα (ε εκτός κι αν σας πέσει λαχείο) και τί γίνεται? Θέλει ο ένας να πάρει αυτό, θέλει ο άλλος να πάρει εκείνο, γιατί το μωρό κλαίει, και εσείς είστε κουρασμένοι και θα θέλατε να κοιμηθήτε. Συνήθως από κάτι τέτοια τα ζευγάρια κάνουνε μεγαλύτερους καυγάδες γιατί δεν μπορούνε να καταλάβουνε πως μετά το γάμο δεν θα είναι η ζωή όπως είναι σαν αρραβωνιασμένοι. Από θέμα αγάπης, σεβασμού ναι, αλλά από υποχρεώσεις που σήμερα δεν τις έχετε. Λοιπόν αυτά να έχουνε προτεραιότητα στο μυαλό σας. Γιατί αλλιώς δεν θα μπορείτε να ζήσετε ειρηνικά."

"Μια μέρα βράσαμε φακές. Στο σπίτι δεν υπήρχε τίποτα άλλο από λίγη ζάχαρη. Την άλλη ημέρα ήταν Σάββατο και θα πληρωνόμασταν. Είχαμε στην τσέπη μας 5 δραχμές για τα εισιτήρια και για να φάμε κάτι στην δουλειά. Καθήσαμε λοιπόν να φάμε. Στου άντρα μου το πιάτο, για κακή τύχη, ήτανε δύο φακές με μυγάκι μέσα, όπως συνήθως πιάνουνε οι φακές στην άκρη.  Ο άντρας μου έσπρωξε το πιάτο χωρίς να πει τίποτα. Εγώ κατάλαβα. Του λέω φάει το δικό μου. Εκείνος σηκώθηκε και πήγε μέσα. Πήγα και εγώ και προσπαθούσα να τον εμψυχώσω. Όμως κατάλαβα πως έκανα τα πράγματα χειρότερα. Τότε σκέφτηκα κάτι. Αυτό το τάλιρο που είχαμε το δείνω στην μαμά μου. Πήγαινε και πάρε φέτα, ένα ψωμί μα κανόνισε να μου φέρεις ρέστα. 2Δραχμές εάν έχεις εσύ να μας δώσεις, της λέω για τα εισητίρια να πάμε στην δουλειά μας? Έψαξε και πράγματι είχε και εκείνη άλλες 2,5 δραχμές. Τρέχα της λέω, φτιάχνουμε ένα τσάι για τον άντρα μου με το ψωμί και τη φέτα! Το έφαγε ο κακόμοιρος. Μετά του λέω, σήκω θα πάμε σινεμά! Με 2,5 ώρες έργο, και μάλιστα καουμπόικο που του άρεσε, θα ξεδύναμε και θα μας έφευγαν οι σκοτούρες από αυτό που μας έτυχε και θα άλλαζε και η διάθεσή μας. Έτσι κι έγινε!
Ξέρετε τί συμπέρασμα βγάλαμε εκείνο το βράδυ? Τίποτα πιά δεν μπορούσε να μας φοβήσει! Η ζωή δεν σταμάτησε να μας χτυπάει αλύπητα, όμως μέχρι σήμερα ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ! όσο δεν αγαπήθηκε άλλο ζευγάρι σε αυτή την ζωή!"

"Βλέπετε πως η θεωρία μπορεί να γίνει πράξη!"

"Η μαμά μου μου έλεγε, εσύ θα λες τον καλό λόγο στα παιδιά σου, και αυτά εκείνη την ώρα μπορεί να μην τον ακούσουνε, όμως ο λόγος είναι σαν τον σπόρο, τώρα τον ρίχνεις στην γη και καρποφορεί μετά από πολλές ημέρες. Έτσι λοιπόν και ο καλός λόγος θα έρθει στιγμή που θα τον θυμηθούνε σε μια κατάλληλη στιγμή της ζωής τους και τότε τα παιδιά θα ωφελειθούνε!"

1 σχόλια:

Mamma el είπε...

Πολύ σοφά λόγια!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India