Σάββατο, 21 Αυγούστου 2010

Μαμά είμαι πριγκίπισσα!

Και η κόρη μου μεγαλώνει. Τους τελευταίους μήνες θέλει να φοράει φορέματα. Δεν έχει σημασία πόσο μακρύ, αρκεί να είναι φόρεμα. Μάλιστα μια ημέρα φόρεσε ένα ακόμη και στον ύπνο, δεν ήθελε με τίποτα να το βγάλει.

Με το που φοράει ένα τέτοιο φόρεμα λοιπόν, χτενίζουμε και τα μαλλάκια μας για να είναι καθώς πρέπει για μια πριγκίπισσα, κάνουμε την δήλωσή μας, “τώρα μαμά είμαι πριγκίπισσα”. Και κάνουμε και μια στροφή γύρω από τον εαυτό μας κρατώντας, τις άκρες του φορέματος για να φουσκώσει όσο το δυνατόν περισσότερο. Μετά περπατάμε σαν να είμαστε εμείς και μόνο εμείς σε όλο τον κόσμο! Με το που περνάμε από κάποιον καθρέφτι, κοιταζόμαστε από αριστερά, κοιταζόμαστε από δεξιά, φτιάχνουμε λίγο ακόμη τα μαλλιά μας και αφού βεβαιωθούμε ότι όλα είναι όπως πρέπει να είναι, χαμογελάμε στον εαυτό μας περήφανα!

Τί σου κάνει ένα φορεματάκι όχι παραπάνω από 60εκ.! Να μπορούσαμε κι εμείς με ένα φόρεμα, ή έστω και μία μπλουζίτσα, να αλλάξουμε και να 'μεταμορφωθούμε' σε ο,τιδήποτε θελήσουμε!! Εν μέρη γίνεται, γιατί εμείς οι γυναίκες όλα τα μπορούμε! Με λίγο παραπάνω περιποίηση του εαυτού μας δεν αλλάζουμε αμέσως διάθεση και δείνουμε ένα “ουπς” στην ψυχολογία μας και στην αυτοπεποίθησή μας; Για τους άντρες δεν λέω, γιατί είναι “αλλουνού παπά ευαγγέλιο”. . .!!!

Όπως καταλάβατε, η κορούλα μου είναι σίγουρη ότι έχει βρει το νόημα από τώρα. Θα μου φέρνει όλο το Hondos Center και περί τις 10 σακκούλες ρούχα κάθε φορά!

2 σχόλια:

Mamma el είπε...

Χαχαχα.... πολύ γέλασα με την περιγραφή σου!!
Και γιατί να μην είναι μια πριγκίπισσα; Είναι η δικιά σου πριγκίπισσα!
Και μη νομίζεις ότι είναι μόνο η δική σου κόρη σκέφτεται έτσι. Που να δεις τη Ναντίνα μου. Όχι δέκα σακούλες από το Hondo θα μου κουβαλάει αλλά και ολόκληρο το Λαλαούνη!!!! Έχουμε τρελό έρωτα με τα κοσμήματα!!!! Εμείς κοιμόμαστε με βραχιόλια στα χέρια και στα πόδια περικαλώ!!

Kalli είπε...

Τουλάχιστον έχουμε κάποιες επαφές με οίκο Λαλαούνη οπότε μπορεί να πετύχουμε καμιά καλύτερη τιμή, πού ξέρεις;; Γυναίκες από κούνια παιδί μου!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India