Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010

29 χρονών! ...σήμερα & για πάντα!

Σαν σήμερα η μητέρα μου με κράτησε στην αγκαλιά της για πρώτη φορά. Περάσανε 29 χρόνια από τότε & μέσα σε αυτά τα χρόνια έχουν γίνει πολλά. Με μια γρήγορη ανασκόπηση, η γέννηση των δικών μου παιδιών ήταν ίσως από τα πιό σπουδαία πράγματα που έχω κάνει στην ζωή μου.

Μια μέρα σαν την σημερινή γιορτάζει όχι μόνο το παιδί, αλλά & η μαμά του. Είναι διπλή γιορτή. Έτσι το εισπράτω τουλάχιστον εγώ. 29 χρόνια & 9 μήνες που ήμουν στην κοιλιά της μαμάς μου. Το ξέρετε ότι οι Κινέζοι υπολογίζουν & τους μήνες που ήταν στην κοιλιά της μαμάς τους; 

Πλησιάζω τα πρώτα -άντα-. Πιστεύω ότι έχω καταφέρει πολλά πράγματα μέχρι τώρα. Ωραία παιδικά χρόνια, σπουδές, αποφοιτήσεις, ταξίδια, έρωτας, αγάπη, απόγονοι, ένα σπιτικό. Μεγαλώνω, ωριμάζω, μαθαίνω. Πόσες φωτογραφίες μπορούν να χωρέσουν για να αποτυπωθούν όλα αυτά τα συναισθήματα & οι αναμνήσεις; Έχω τόσα & τόσα να θυμηθώ & όσο σκαλίζω στις άκρες του μυαλού μου όλο & βγαίνει & μια ανάμνηση, μια λεπτομέρια! Θέλω, επίσης, να πιστεύω ότι γίνομαι καλύτερος άνθρωπος, καλύτερη μαμά, καλύτερη φίλη, καλύτερη σύζυγος! Αυτό δεν είναι το νόημα άλλωστε; Να γινόμαστε καλύτεροι!

Δηλώνω πάντως ότι το ρολόι σταματάει εδώ... του χρόνου πάλι 29 θα είμαι! Κάποιος σοφός είχε πει ότι δεν έχει σημασία πόσο είσαι αλλά πόσο νοιώθεις ότι είσαι!!

Χρόνια Πολλά λοιπόν!  Με περισσότερη σοφία, αγάπη, υγεία! Ένα ευχαριστώ για όλες τις ευχές από όλους σας!

4 σχόλια:

Mamma el είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα φιλενάδα!!
Πάντα με την πιο καλή διάθεση!
Να σε χαίρεται η οικογένεια σου και εμείς όλοι που απολαμβάνουμε να σε διαβάζουμε!

Kalli είπε...

Είσαι μία γλύκα! Μια θεά! Τί να λέμε τώρα! Μουτς!

marilise είπε...

έμαθα για τα ευχάριστα απο την mama El και πέρασα να ευχηθώ και να κεραστώ , χιλιόχρονη και πάντα ευτυχισμένη να σε χαίρεσται η οικογένεια σου φιλιά

Kalli είπε...

marilise σε ευχαριστώ πολύ για το κέρασμα & τις ευχές! & εσύ ό,τι επιθυμείς για εσένα & την οικογένειά σου!, φιλάκιααα

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India