Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

ΗΘΙΚΑ ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ!!!


Πρόσφατα παρακολούθησα μία συζήτηση στην τηλεόραση, μιας και τα μικρά κοιμόντουσαν. Είχα ως θέμα το τίτλο που έβαλα. Και πράγματι έχω έρθει σε τέτοια δειλλήματα, τουλάχιστον δύο φορές φέτος!

Το ένα ήταν για μία φίλη, που είχα/έχω αμφιβολίες για τον σύζυγό της. Το άλλο για ένα πολύ πολύ κοντινό πρόσωπο το οποίο με είχε στεναχωρήσει. Στην μία περίπτωση φάνηκα ειλικρινείς και η σχέση δεν άλλαξε. Στην άλλη περίπτωση προσπάθησα να είμαι διαλακτική, ειλικρινής αλλά και να ταρακουνήσω λίγο τα νερά μήπως και γίνει κάτι. Τελικά δημιουργήθηκε παρεξήγηση.

Προσωπικά θέλω οι δικοί μου άνθρωποι να είναι ειλικρινής μαζί μου. Πάντα μετράει ο τρόπος, όπως έχω ξαναπεί. Και οι συγκοιρίες. Να είναι η κατάλληλη στιγμή για να μπορέσω να δεχθώ, έστω να ακούσω αυτά που θα μου πουν. Να είμαι στην κατάλληλη ψυχολογική κατάσταση. Δε λεώ ότι δεν έχω και εγώ τις αναποδιές μου. Δεν είμαι εύκολος άνθρωπος και το ξέρω. Αλλά ποιός είναι;

Πολλοί μου έχουν πει ότι δεν θέλουν την διπλωματία, αλλά την κατά μέτωπο/κάθετη απάντηση. Όταν όμως ξέρεις ότι θα παρεξηγηθείς, ότι αυτός που είναι απέναντί σου και σου ζητάει την γνώμη σου ουσιαστικά θέλει την συγκατάβασή σου και όχι το τί πραγματικά σκέφτεσαι, πώς πρέπει να συμπεριφερθείς; 99% θα βγεις κακός, ιδιότροπος, μπορεί και ζηλιάρης, και άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας! Τί κάνουμε οέο;

Είμαι διπλωμάτισσα... και θα είμαι. Πάει και τελείωσε! Όπου κρίνω ότι μπορώ να είμαι πιό ειλικρινής και ελεύθερη στο να πω αυτά που νοιώθω και πιστεύω τα λέω. Μπαμ και έξω! Ηθική πιστεύω είναι να είσαι όσο περισσότερο ειλικρινής μπορείς, τόσο ούτως ώστε να μην πληγώσεις τον άλλον, αλλά να τον προστατέψεις εάν κρίνεις ότι κινδυνεύει η ζωή του. Όχι με την κυριολεκτική έννοια ίσως αλλά πιό σφαιρικά. Και το ανάποδο όμως ...να προστατέψεις τον ίδιο σου τον εαυτό, την ψυχή σου.

Εσείς πόσο ηθικοί είστε; Υπάρχουν άλλες παράμετροι;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India