Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Ας κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο

 
 
  • Πετώ τα σκουπίδια μου, στους κάδους ανακύκλωσεις ή στους κάδους απορριμάτων.
  • Σβήνω το τσιγάρο μου πριν το πετάξω.
  • Διατηρώ καθαρούς τους δημόσιους χώρους.
  • Μία φορά το μήνα τουλάχιστον, βοηθώ με όποιο τρόπο μπορώ έναν συμπολίτη μου.
  •  Ας δοκιμάσουμε μία ημέρα να δούμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού... θα δούμε πολλά που πριν ήμασταν τυφλοί κι ας ήταν όλα όπως πριν.
  • Λέω "Καλημέρα" κι ας μην ξέρω τον άλλον... ας γνωριστούμε επιτέλους σε αυτήν την πόλη!
  • Φυτεύω ένα καινούριο λουλουδάκι στο μπαλκόνι μου, να γίνει πιό πράσινο.
  • Όσο λιγότερα, τόσο το καλύτερο ... ο υπερκαταναλωτισμός μας προσθέτει βάρη.
  • Κάνω τον κόσμο μου πολύχρωμο.
  • Αγαπώ εμένα, γι΄αυτό και μπορώ να αγαπήσω τους άλλους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India