Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Συλλογή card postal


Άλλοι κάνουν συλλογή γραμματοσήμων (ναι έχω και τέτοια συλλογή), άλλοι συλλογή από νομίσματα (όχι ότι δεν έχω και από αυτή τη συλλογή αλλά εντελώς χύμα!)... εμένα μου άρεσε περισσότερο να κάνω συλλογή από card postal. Όποτε κάποιος πήγαινε ταξίδι και με ρώταγε τί θέλω να μου φέρει ως αναμνηστικό δώρο, ζητούσα μία card postal.

Φυσικά από όλα τα ταξίδια που έχω κάνει, εντός και εκτός Ελλάδας, πάντα θα προμηθευτώ κι εγώ μία... ή δύο... ή τρις! Έτσι με το πέρας του χρόνου έχω μαζέψει αρκετές, τις οποίες τις έχω τοποθετήσει σε άλμπουν φωτογραφιών. Πλέον δεν χωράνε άλλες και αναγκαστηκά, εάν θέλω να συνεχίσω αυτό το χόμπυ θα πρέπει να προμηθευτώ σύντομα ένα 2ο άλμπουμ!



Αλήθεια όμως, γιατί το έκανα αυτό; Ήθελα μέσα από εκεί να ταξιδεύω κι εγώ; ... ... ...

3 σχόλια:

μαμά στο δρόμο είπε...

Xα-χα! Τι μαθαίνει κανείς!
Ε λοιπόν, εγώ τις δικές μου τις φυλάω σε κουτιά παπουτσιών, γιατί στο άλμπουμ δε φαίνεται το πίσω μέρος, και δε θυμάμαι πια από πού είναι όλες.
Όταν άρχισα τη συλλογή μου είχα δύο κουτιά: "έχω πάει" και "προσεχώς".
Στο "προσεχώς" ήταν όλα τα μέρη που δεν είχα πάει ακόμα!
Για 'μένα οι κάρτες ήταν αναμνήσεις (στο πρώτο κουτί) και δέλεαρ (στο δεύτερο).
Τώρα ταξιδεύω πολύ λιγότερο, αλλά συνεχίζω να μαζεύω κάρτες. Έχω τόσες πολλές που σίγουρα θα με δελεάσουν να κάνω αμέτρητα ταξίδια!

Καλλη είπε...

Α δεν είμαι η μόνη δηλαδή!
Πρέπει να βάλουμε στόχο τα μέρη που δεν έχουμε επισκεφτεί, να βλέπουμε από 1 κάθε χρόνο, είτε πρόκειται για εντός είτε πρόκειται για εκτός Ελλάδας!
Μας εύχομαι αγαπητή μου, να πραγματοποιήσουμε το όνειρό μας! Τα κάνουμε αμέτρητα ταξίδια!

μαμά στο δρόμο είπε...

Τέλεια ευχή! Άμποτε!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India