Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Με αφορμή μια διακοπή ρεύματος...



Προχθές είχε μια τρομερή καταιγίδα! Βροχή, άερας, μπουμπουνητά, αστραπές! Φώτιζε όλος ο ουρανός! Και τσαφ, πάει και το ρεύμα! Μείναμε στα απόλυτα σκοτάδια. Τα μικρά και κυρίως η μεγάλη τρόμαξε. Στο τραπεζάκι του σαλονιού βάλαμε 6-7 κεράκια, σε διαφορετικό χρώμα το κάθε ένα, και είχαμε μαζευτεί όλοι γύρω από εκεί, λέγοντας ιστορίες. Σχολιάζοντας τα κεράκια και την μικρή φωτίτσα που έλαμπε από το κάθε ένα ξεχωριστά.

Έτσι κύλησε η ώρα από τις 9.30μμ μέχρι τις 10 και κάτι (μπορεί να ήταν και 10.30μμ) όπου πήγαμε για ύπνο. Ήρθε μεν το ρεύμα, αλλά η μεγάλη μου κόρη είχε ανυσηχήσει κι έτσι κοιμηθήκαμε όλοι στο 2πλο κρεβάτι της μαμάς και του μπαμπά. Δίπλα μου στη συρταριέρια είχα αφήσει ένα κερί με αναπτύρα σε περίπτωση που ξαναχρειαζόταν.

Εχθές, δεν είχαμε διακοπή ρεύματος, όμως η ατμόσφαιρα που είχε δημιουργηθεί από τα κεράκια την προηγουμένη, ήταν μαγική! Μου άρεσε και με ταξίδεψε! Έτσι με το που έβαλα τα ζουζούνια για ύπνο, άναψα πάλι 2-3 κεράκια και έκλεισα τα φώτα στο σαλόνι. Η φωτίτσα από τα κεράκια σε μαγνητίζει, σε υπνωτίζει! Σε χαλαρώνει! Είχα καιρό να ανάψω κεράκια, αν και παλαιότερα σχεδόν κάθε βράδυ θα ανάβαμε ένα δύο κεράκια για ατμόσφαιρα! Εάν ήταν και αρωματικά ακόμη καλύτερα!

Πόση μεγάλη αλλαγή κάνουν τα κεράκια στον χώρο αλλά και στην διάθεση!

1 σχόλια:

Maria Z είπε...

Δεν έχεις άδικο!!! Μου αρέσουν πολύ αλλά ο άντρας μου είναι αντίθετης άποψης!!!!! Οπότε ανάβω σπάνια.........

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India