Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011

Έφτασαν και τα δικά μας γενέθλια!


Σήμερα, 24 Φεβρουαρίου, η κόρη μου κλείνει επισήμος τα 4 και πάει στα 5.
Θα πω για ακόμη μία φορά το κλασσικό... μα πώς μεγαλώνουν έτσι οέο;
Την θυμάμαι μέχρι εχθές που μου την φέρανε στο μαιευτήριο!
Τις τόσες βραδυές αγρύπνιας, τα τόσα πονάκια, τόσα τόσα τόσα πολλά!
Και τώρα κλείνει τα 4 και πάει στα 5! Κοριτσάκι πλέον!
Με δική της σκέψη, δική της λογική και γνώμη.

Αλήθεια πότε σταματάμε να τα βλέπουμε τα παιδιά μας, σαν "παιδιά";
Θέλω όλο και περισσότερο χρόνο να την έχω κοντά μου, στην αγκαλιά μου,
να της χαϊδεύω τα μαλλάκια, να λέμε τραγουδάκια, να κυλιόμαστε κάτω και να γαργαλιόμαστε!

Γιατί μετά... πάει... θα ακούσουμε και τίποτα σε στυλ "άσε ρε μαμά τώρα, βαριέμαι!"
ή "μην μου χαϊδεύεις τα μαλλιά μου, δεν θέλω!"...
Οπότε εκεί προσγειώνεσαι και πλέον το μωράκι σου, το κοριτσάκι σου,
το παιδάκι σου, είναι ολόκληρη γυναίκα!

Οκ... θα με πάρουν τα ζουμιά όπου να 'ναι...

Ετοιμαζόμαστε για πάρτυ λοιπόν, το Σάββατο, καλός εχόντων των πραγμάτων...
με τούρτα και όλα τα σχετικά, καλούς φίλους, συγγενείς, φαγητό, τραγούδι, παιχνίδι κ.τ.λ.


Να ζήσεις Μαράκι και Χρόνια Πολλά,
Μεγάλη να Γίνεις με Άσπρα Μαλλιά,
Παντού να Σκορπίζεις της Γνώσης το Φως
και Όλοι να Λένε, 
να Μία Σοφόόόόόόόόόός

7 σχόλια:

misirlou misirlou είπε...

Να την χαιρεσαι!!!!!!!
νΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΗΣ ,ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗς!!!!

Mamma El είπε...

Να τα εκατοστήσει η νεραϊδουλα σου φιλενάδα!
Φιλάκια πολλά να της δώσεις.

Τζένη είπε...

Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Κάλλη μου!
Πάντα γερή να είναι κι ευτυχισμένη!!!

efi είπε...

xronia πολλα καλη μου παντα τυχερο και χιλιοχρονο να ειναι

efi είπε...

χρονια πολλα και καλα παντα τυχερο και χιλιοχρονο να ειναι

Ρεβεκκα είπε...

Καλλι μου καθυστερησα γιατι ειμαι με ιωση.Να την χαιρεσαι,χρονια της πολλα και ευτυχισμενα...φιλια

Καλλη είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ μπλοκοφιλενάδες μου! Εύχομαι ό,τι επιθυμείτε κι εσείς για την οικογένειά σας να πραγματοποιηθεί και με το παραπάνω!!
Τα γενέθλια ήταν καταπληκτικά. Περάσαμε πολύ πολύ όμορφα με πολλούς αγαπημένους φίλους! Σας ετοιμάζω ανάρτηση! ;-)

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India